AGENT VANZARI: BUCURESTI

United Romanian Breweries Bereprod SRL

16-05-2009 | EXPIRA LA 22-05-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Raspunde de indeplinirea targetelor cantitative si calitative de vanzari
- Raspunde de mentinerea si imbunatatirea relatiei cu toti clientii
- Actioneaza in permanenta in vederea cresterii numarului de clienti activi


CERINTE

- Experienta in domeniu minim 1 an;
- Aptitudini de comunicare si negociere;
- Studiile superioare reprezinta un avantaj;
- Permis de conducere categoria B;
- Entuziasm si spirit de echipa;
- Domiciliul in Bucuresti


BENEFICII OFERITE

Provocarea se adreseaza in special persoanelor interesate in dezvoltarea unei cariere de succes intr-un mediu placut si profesionist.
Se ofera un pachet motivational atractiv in acord cu performanta de care veti da dovada.


DESCRIEREA FIRMEI

United Romanian Breweries este prima companie de bere din Europa de Est, care a dezvoltat un proiect green field. In clasamentul companiilor internationale producatoare de bere din Romania, URBB ocupa in prezent locul 4, iar portofoliul sau este format exclusiv din marci internationale: Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness si Kilkenny- ultimele doua fiind importate. Fabrica Tuborg este singura unitate de productie a companiei si in acelasi timp una dintre cele mai moderne fabrici de bere atat din Romania, cat si din cadrul grupului Carlsberg Breweries A/S. Construita in 13 luni, a produs prima sarja de bere la sfarsitul anului 1997. Capacitatea de productie a fabricii la sfarsitul anului 2006 a fost de 1.4 mil hl, urmand ca pana in 2011 aceasta sa atinga 2.3 hl. In anul 2005, compania si-a propus sa patrunda pe o noua piata - cea a bauturilor racoritoare. Astfel, in portofoliul companiei a intrat o noua marca- Orangina, singura bautura carbonatata din Romania cu pulpa de portocale. Orangina este prezenta pe piata din Romania in patru variante: Orangina Classic, Orangina Light, Orangina Rouge (cu portocale rosii) si Orangina Passion (cu fructe exotice). Compania a continuat sa-si extinda portofoliul de bauturi racoritoare, prin preluarea marcii Granini - produs 100% natural, marca de prestigiu a companiei nr. 1 pe piata din Europa. Deschiderea permanenta fata de consumatori si politica de transparenta totala care au caracterizat compania inca de la inceputurile activitatii sale in Romania, au adus-o cat mai aproape de oameni, printr-o atitudine prietenoasa fata de toti romanii.