Agent vânzări – Segment Rezidenţial

ROMTELECOM

06-04-2012 | EXPIRA LA 06-05-2012

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Vinde şi oferă către client pachetul de produse şi servicii al companiei cel mai adecvat, cu scopul de a satisface nevoile clienţilor în mod optim şi de a creşte veniturile.
• Completează chestionarele complet şi corect, urmărind scriptul de vâzare prezent în chestionar.
• Analizează informaţiile completate în propriile chestionare şi comunică şefului de echipă/dealerului orice situaţie repetitivă identificată care ar putea duce la o îmbunătăţire a procesului de vânzare/produselor/etc.
• Întocmeşte evidenţa zilnică şi raportează către coordonatorul de vâzări fişele de cerere servicii, chestionarele şi a formularele de feed-back efectuate.
• Monitorizează situaţia clienţlor proprii, pentru a se asigura că acestora le-au fost instalate serviciile contractate.
• Dezvoltă relaţii de lucru apropiate cu clienţii importanţi, păstrând legatură cu aceştia pentru a găsi oportunităţi de creştere a vânzărilor.
• Furnizează organizaţiei feedback din piaţa în mod activ, pentru a oferi o contribuţie semnificativă la planificarea serviciilor companiei, a strategiilor locale şi preţ.
• Propune şefului de echipă/dealerului localităţi cu potenţial de vânzare Romtelecom.
• Participă la programe de pregătire şi perfecţionare oferite de companie, învaţă cu constiinciozitate şi aplică în practică cunoştinţele însuşite.


CERINTE

• Studii medii.
• Minimum 6 luni experienţă în domeniul vânzărilor comerciale.
• Tehnici de vânzare.
• Bune abilităţi de comunicare şi vânzare.
• Capacitate de lucru în echipă.
• Orientare către rezultate.
• Creativitate şi spirit de iniţiativă.
• Disponibilitatea de a călători.
• Bune aptitudini de operare PC.
• Permis de conducere fără penalizări.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...