Agent Telesales Business

UPC Romania S.A.

07-02-2013 | EXPIRA LA 09-03-2013

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Atinge si depaseste targetul lunar agreat cu superiorul direct
• Preia cererile de oferta sau informatii in conformitate cu procedurile locale
• Cauta informatii referitoare despre potentialii clienti identificati
• Identifica nevoia clientului, persoanele ce influenteaza si modul in care se ia decizia de achizitie
• Transmite imediat dupa semnarea contractului catre celelalte compartimente toate informatiile necesare punerii in functiune si demararii relatiei comerciale in conformitate cu termenele agreate cu clientul
• Intocmeste rapoarte zilnice catre superiorul direct cuprinzand: discutiile avute, obiectivul propus pentru cele programate, realizare obiectiv, discutii programate pentru urmatoarea zi, obiectiv pentru discutiile programate
• Intocmeste saptamanal o lista de prioritati pentru urmatoarea saptamana, pe care o va prezenta superiorului direct
• Intocmeste rapoartele solicitate de catre superiorul direct in legatura cu potentialii clienti
• Efectueaza vanzari prin telefon noilor prospecti cat si clientilor din baza de date pentru indeplinirea targetului lunar;
• Contacteaza telefonic clientii si identifica nevoile acestora conform scripturilor avute la dispozitie;
• Sa identifice si sa inteleaga, in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
• Completeaza corect baza de date a companiei;
• Furnizeaza clientilor informatiile necesare intr-un mod profesional;
• Inregistreaza in bazele de date ale companiei rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv;
• Contribuie la perfectionarea profesionala a noilor sai colegi, schimband informatii cu acestia referitoare la proceduri, servicii, produse si alte aspecte legate de evolutia profesionala a colegilor sai.


CERINTE

• Studii medii;
• Experienta in domeniul vanzarilor, a relatiilor cu clientii (persoane juridice) intre 1 si 2 ani;
• Cunoasterea limbii engleze; cunoasterea altor limbi constituie un avantaj;
• Foarte bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, PowerPoint;
• Cunostinte generale de Internet;
• Abilitati de comunicare; flexibilitate, deschidere la sugestii, gândire pozitiva;
• Buna organizare, precizie;
• Integritate si dedicare; deschidere si onestitate;
• Spirit de initiativa, proactivitate; dorinta de perfectionare continua;
• Orientare catre rezultate, eficienta; rezolvarea problemelor si depasirea obstacolelor ce apar;
• Nivel ridicat de atentie si concentrare, abilitati multiple, capacitate de analiza;
• Interes pentru maxima satisfactie a clientilor interni si externi.


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.