Agent Telesales

UPC Romania S.A.

22-08-2010 | EXPIRA LA 28-08-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Sa efectueze vanzari prin telefon, atat noilor prospecti cat si clientilor din baza de date, pentru indeplinirea targetului lunar;
• Sa contacteze telefonic clientii si sa identifice nevoile acestora conform scripturilor avute la dispozitie.
• Sa identifice si sa inteleaga, in cadrul apelului telefonic, nevoile reale ale clientului cu scopul de a propune spre vanzare produse si servicii care se potrivesc nevoilor exprimate de acestia;
• Sa-si indeplineasca targetul lunar stabilit in functie de campania la care participa si care va fi anuntat la inceputul fiecarei luni;
• Sa completeze corect baza de date a companiei;
• Sa furnizeze clientilor informatiile necesare intr-un mod profesional;
• Sa inregistreze in bazele de date ale companiei rezultatele apelului telefonic efectuat si actiunile viitoare in legatura cu clientul respectiv;
• Sa contribuie la perfectionarea profesionala a noilor sai colegi, schimband informatii cu acestia referitoare la proceduri, servicii, produse si alte aspecte legate de evolutia profesionala a colegilor sai


CERINTE

• Experienta anterioara in Call-Center – constituie un avantaj
• Experienta anteriora in vanzari – constituie un avantaj
• Cunostinte medii de Microsoft Word si Excel
• Excelente abilitati de comunicare
• Orientat catre rezultate
• Capacitate de analiza
• Cunostinte avansate de limba engleza
• Cunostinte generale de Internet


DESCRIEREA FIRMEI

UPC este una dintre cele mai dinamice companii multinationale din industria de comunicatii prin cablu din Romania. UPC face parte din Liberty Global, Inc. (LGI), unul dintre liderii mondiali in furnizarea de servicii de televiziune, voce si date, cu operatiuni in 16 tari, 10 dintre acestea din Europa. Prezenta in Romania inca din 1992, UPC este pregatita sa ofere servicii moderne in banda larga la nivel national: televiziune analogica si digitala, internet de mare viteza, servicii competitive de telefonie digitala.