Agent servicii client / IT Helpdesk

Lugera & Makler SRL

09-05-2016 | EXPIRA LA 08-06-2016

Job suspendat de catre administratorul site-ului

RESPONSABILITATI

Responsabilitati cheie:
1. Asigurarea de suport tehnic initial, nivel 1, pentru a solutiona solicitarile primite de la clienti, acestea incluzand:

- Analizarea si rezolvarea problemelor de software si hardware ale computerelor clientilor Stefanini, clienti locali (angajati Stefanini) sau externi
- Rezolvarea/coordonarea instalarilorde date, inclusiv in reteaua interna de computere a companiei
- Realizeaza diferite task-uri de rutina in administarea retelei locale in concordanta cu procedurile si stardardele interne
- Instaleaza diferite componente software sau hardware pe PC-urile angajatilor Stefanini
- Verifica si scaneaza de virusi computerele interne existente si instaleaza software noi

2. Raporteaza problemele si progresul in rezolvarea acestora catre superiorul direct, inclusiv face recomandari pentru eficientizarea serviciilor oferite si a proceselor existente
3. Evalueaza complexitatea solicitarilor, a impactului si a prioritatilor si ofera solutii pentru rezolvarea acestora.
4. Urmareste evolutia tuturor aspectelor: documentarea si procesarea corespunzatoare operatiunii de ticketing.
5. Gestionarea corespunzatoare si informarea la timp asupra rezultatelor problemelor aparute In functie de prioritate, impact si SLA, ofere suport tehnic nivel 1 in mod eficient.
6. Asimileaza si pune in practica cunostinte cu privire la standardele de calitate ale proiectului.
7. In calitate de membru al unei echipe:
- Colaboreaza cu ceilalti membri ai echipei pentru a asigura servirea clientului la cele mai inalt standard
- Participa la atingerea obiectivelor calitative si cantitative stabilite pentru intreaga echipa.
- Participa la intalniri de interes comun pentru echipa, organizate periodic
- Raporteze atat progresul cat si problemele aparute supervizorului,
- Ofera sugestii cu privire la imbunatatirea serviciilor oferite si a proceselor de munca si participa la proiecte in echipa.
- Impartasese cu ceilalti membri ai echipei practici si procedee agreate si cunostinte legate de proiect.
8. Se perfectioneaza in mod continuu si participa la activitati destinate imbunatatirii cunostintelor necesare performarii in conditii optime a functiei (abilitiati de comunicare si cunostinte tehnice sau specifice proiectu


CERINTE

Lugera angajeaza Agent servicii client / IT Helpdesk pentru unul dintre clientii sai, firma de IT Outsourcing & Software Application Development.

Competente tehnice:

• Cunostinte solide de Microsoft Office (Microsoft Office, OpenOffice, MS Project, Visio),
• Cunostinte solide de utilizare, instalare si solutionare probleme de Windows 2000/XP/Vista/7/8
• Cunoaste protocoale de retelistica TCP/IP si OSI stack, precum si conectarea si instalarea perifericelor
• Experienta de implementare a sistemelor Ghost, RIS, WDS, SMS
• Lucreaza in concordanta cu procedurile managementului conflictelor si cu sistemul de ticketing
• Hardware: identificarea componentelor, rolul si identificarea porturilor, stingerea fortata a calculatorului, folosirea butoanelor pentru laptop, conectare periferice;
• E-mail (verificarea clientului de e-mail, folosirea e-mail-ului local – verificare, raspundere, redirectionare, reguli e-mail, cautare e-mail, trimitere);


BENEFICII OFERITE

Locatie : Pipera
Perioada contractuala : 6 luni cu posibilitate de prelungire
Program 2 schimburi in intervalul 8 - 19.

Salariu fix net + bonuri de masa + asigurare medicala privata + decont transport.


DESCRIEREA FIRMEI

"...Lugera - The People Republic, can I help you?
...enthusiastic and gregarious! ...helpful and present! ...young and
smart! ...ah, almost forgot: also good-looking!...
This is in a nutshell the Lugera - The People Republic team in Romania. Like our
colleagues in the Netherlands, the Czech Republic, Armenia, Poland and
Slovakia, we are a bunch of dedicated, happy people ready to face in a
natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of
people at the service of people, unconditionally!
You will find with Lugera - The People Republic the most wonderful HR company,
long-term commitment, full-time dedication on the job, as well as the most
extraordinary parties ever.

Whenever in need of a genuine & devoted long-term partner and friend, call
us! ...You will sense the eagerness in our approach to be flexible, highly
innovative, sharp, non-traditional, supportive and pro- active...! You
will feel we are here for you...!

...Thank you for calling Lugera - The People Republic! ... and paramount important:
THANK YOU FOR BEING THERE WITH US!
Address: 98 Vulturilor Street, Grawe Building, G, 1, 2, 3, 4, district no.
3, Bucharest;
mail to: office@lugera.ro;
Phone: +40 (0)21 3187120, +40 (0)21 3187120, 0800 0800 70 ,0800 0800 70 or
at office@lugera.ro.

In urma furnizarii datelor cu caracter personal, conform legii 677/2001
beneficiati de dreptul de acces, interventie asupra datelor, dreptul de a
nu fi supus unei decizii individuale.
Totodata aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor si sa solicitati
stergerea acestora.
Prin inregistrarea acestui curriculum vitae sunteti de acord ca Lugera &
Makler sa prelucreze datele cu caracter personal declarate.
Societate autorizata ca si Agent de Munca Temporara seria B nr. 0000010
din 31.10.2005, inregistrata in Registrul National de Evidenta a Agentilor
de Munca Temporara cu nr. 42."