Agent Servicii Client Call Center

BRD FINANCE IFN S.A.

15-11-2008 | EXPIRA LA 21-11-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

1. Inbound
Principalele responsabilitati :
-tratarea solicitarilor telefonice ale clientilor
-promovarea produselor si serviciilor BRD Finance
-oferirea de informatii legate de produse / servicii / proceduri de lucru ale BRD Finance
-identificarea neclaritatilor si oferirea de solutii reclamatiilor inaintate de catre clienti
-gestiune carduri BRD Finance (activare / blocare)

2. Outbound - principalele responsabilitati constau contactarea telefonica a clientilor pentru:

-campanii de marketing direct (telemarketing)
-realizarea de chestionare pentru determinarea satisfactiei clientului
-actiuni de fidelizare a clientilor
-vanzare prin telefon (telesales)


CERINTE

-minim studii medii
-cunostinte de operare PC de nivel mediu
-bune abilitati de comunicare
-rezistenta la stres
-abilitati de organizare ¿i gestiune a timpului
-spirit de echipa


DESCRIEREA FIRMEI

BRD Finance IFN S.A. este o societate specializata in acordarea creditelor de consum, membra a Grupului Societe Generale, fiind creata in anul 2004.

Activitatea companiei este concentrata pe gestionarea creditelor pentru achizitionarea bunurilor de folosinta indelungata acordate la locul de vanzare, colaborand cu o serie de comercianti, atat la nivel national, cat si local.
Parteneriatele incheiate cu mari retele de distribuitori (precum Carrefour, Praktiker, Real, Rombiz, Cosmo, Germanos, Depozitul de Calculatoare, Daniel, Diverta), permit accesul clientilor la o mare varietate de produse, de la electrocasnice, calculatoare, bunuri de larg consum, pana la bunuri pentru casa si gradina, mobila si multe altele.

BRD Finance IFN S.A. este prezenta in magazine fie direct, prin intermediul birourilor de credite, fie al operatorilor partenerilor.