AGENT SERVICII CLIENT

S.C. VALORIS CENTER SRL

02-05-2011 | EXPIRA LA 01-06-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

In functie de specificul fiecarui proiect, printre principalele responsabilitati se afla:

- Preluarea de apeluri incoming si outgoing (InfoLine, Customer Care, Telesales/Telemarketing, Survey Calls)
- Trimiterea de e-mail-uri si faxuri pentru InfoLine sau Customer Care services;
- Documentarea exacta a interactiunilor in sistemul CRM sau in alte sisteme de clienti.


CERINTE

- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientate spre client;
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, insistent;
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
- Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere (MS Office obligatoriu);
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Cunostinte de Limba engleza constitue un avantaj;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj;


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial atractiv
- Echipa tanara si dinamica
- Provocari profesionale
- Participarea la proiecte variate si dinamice in cadrul carora cunostintele si abilitatile pot fi insusite si perfectionate
- Sansa de a construi o cariera in vanzari intr-un mediu tanar si dinamic
- Oportunitati de promovare
- Training de specialitate


DESCRIEREA FIRMEI

Valoris este o companie tanara si dinamica, a carei misiune este de a asigura excelenta in domeniul -relatiilor
cu clientii - si de a deveni un partener de incredere pentru dezvoltarea afacerii companiei dumneavoastra.

Valoris construieste si dezvolta servicii inovatoare, competitive si profesionale de Contact Center pentru a deveni un reper de excelenta in domeniul relatiilor cu clientii si pentru a sustine progresul companiilor dumneavoastra.

Incepand cu echipa noastra manageriala si continuand cu profesionistii in tehnologie/comunicare, fiecare reprezentant Valoris contribuie la promovarea obiectivelor afacerii dumneavoastra.
Parcurgem un proces riguros de recrutare a reprezentantilor Valoris, pentru a ne asigura ca sunt angajati cei mai buni. Odata ce au devenit parte a echipei, ei parcurg un proces de instruire in etape si cursuri dedicate.

Valoris Iti Construieste Cariera

Performantele Valoris au ca fundament echipa. Profesionalismul, orientarea catre clienti, spiritul de echipa si inovatia sunt valori ce caracterizeaza fiecare membru al echipei Valoris care a ales sa ni se alature.