Job expirat
RESPONSABILITATI:
• Preia apelurile primite de la clienti si actioneaza in concordanta cu solicitarile acestora;
• Deserveste cu promptitudine si profesionalism fiecare client sau potential client;
• Isi mentine la zi cunostintele profesionale: produsele si serviciile, procedurile de lucru, informatiile referitoare la campaniile de promovare si promotiile curente;
• Participa la realizarea obiectivelor departamentului prin indeplinirea obiectivelor individuale;
• Transmite catre departamentele implicate sugestii si informatii privind posibile oportunitati de afaceri sau pentru dezvoltarea produselor.
Cerinta Obligatorie.
Va rugam sa aplicati pentru acest job doar daca indepliniti aceasta cerinta.
Limba engleza scris si vorbit la nivel avansat + o alta limba la nivel avansat din lista de mai jos.
• Franceza
• Sarba
• Polona
• Rusa
• Spaniola
• Araba
• Farsi
Cerinte:
• Cunoştinţe de bază word, excel, email, aplicaţii pe internet, precum şi abilitatea de a tasta, şi de a introduce informaţii ntr-o baza de date
• Mod de gndire orientat spre client
• Abilitate dezvoltată de a rezolva problema ( abordare logică, analitică)
• Abilităţi de comunicare (argumentare concisă şi logică, abilitate de a observa pasiv şi eficient)
• Deschis la provocările profesionale
• Flexibilitate
• Disponibilitate de lucru in ture
• Spirit de echipă
• Experienta in domeniul call center ar putea reprezenta un avantaj.
Beneficii:
• Un mediu de lucru tanar si competitiv;
• Training de formare si de perfectionare - platit;
• Pachet salarial atractiv, salariu fix + bonusuri;
• Oportunitati reale de promovare.
DESCRIEREA COMPANIEI:
Companie Multinationala cu experienta pe piata de call center/contact center din Romania si Nord America.