Agent Rezervari (Engleza & Franceza)

QCNS Romania SA

27-08-2007 | EXPIRA LA 26-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Proceseaza la timp rezervarile (hotel, avion, masini, ferry) primite prin telefon, email, Internet sau fax.
Fidelizeaza clientii existenti precum si asigura vanzarea/ promovarea produselor si serviciilor cu valoare adaugata.
Raspunde intrebarilor primite din partea clientilor noi sau existenti referitoare la produsele si serviciile oferite.
Atinge sau depaseste obiectivele de performanta ale centrului de rezervari, inclusiv obiectivele de vanzari si de calitate a apelurilor.
Ofera un serviciu superior de relatii cu clientii atat pentru clientii interni cat si cei externi.
Daca este cazul, se implica in proiecte speciale sau alte sarcini atribuite.


CERINTE

Converseaza fluent in limba franceza si engleza. Cunoasterea altei limbi straine (germana/ italiana/ spaniola) constituie un avantaj.
Este flexibil(a) sa lucreze in ture diferite de 8 ore.
Are bune abilitati de comunicare si este proactiv(a), flexibil(a) si dinamic(a).
Este orientat(a) catre client si este atent(a) la detalii.
Are abilitatea de a lucra intr-un mediu foarte activ si de a avea atentie distributiva.
Este o persoana de incredere care isi poate indeplini sarcinile cu un nivel minim de supraveghere.
Are spirit de echipa si poate lucra eficient in cadrul acesteia.
Are cunostinte minime de operare PC.


BENEFICII OFERITE

Oportunitatea de a invata de la o echipa experimentata si profesionista.
Un mediu de lucru motivant si activ.
Cursuri de pregatire profesionala: competente (vanzari, comunicare, limbi straine - franceza & engleza) precum si aplicatii software specifice industriei hoteliere si turistice (Amadeus, Sabre).
Pachet salarial foarte atractiv si competitiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Cauti o companie inovatoare care te va ajuta sa te dezvolti intr-un mediu de lucru in care succesul este cuvantul cheie? Atunci QCNS este locul potrivit pentru tine! Trimite CV-ul tau acum!

QCNS este un grup international specializat in comert electronic si se numara printre liderii industriei hoteliere si turistice. Ne ocupam de implementarea tehnologiilor noi care vor fi utilizate in dezvoltarea aplicatiilor folosite de milioane de oameni. De asemenea, QCNS creeaza produse si servicii care sunt comercializate pe Internet.

Reteaua QCNS include centre de rezervare, agentii de turism si alte servicii. Colaboram cu 400 de companii aeriene, 8000 de hoteluri precum si 300 de parteneri in turism din intreaga lume. Suntem prezenti in 15 tari din Europa si ne mandrim cu faptul ca avem peste 250000 de clienti.

Obiectivul nostru este sa fim lideri de piata si sa obtinem profitabilitate intr-un mediu concurential foarte dezvoltat.