Job expirat
Asigura ocuparea corespunzatoare a hotelului in conditii de eficienta, acordarea camerelor pe diferite categorii de clienti in conformitate cu tarifele achitate, importanta clientilor, preferintele unor clienti traditionali, dimensiunea sejurului.
Formare profesionala:
Liceu profil uman sau real
Experienta:
Min. 2 ani vechime in domeniul rezervarilor / vanzarilor
Capacitate profesionala:
Cunostinte foarte bune de limba engleza
Cunoasterea unei a doua limbi de circulatie constituie avantaj
Cunostinte calculator (Office, Fidelio)
Tehnici de vanzare, comunicare, negociere
Buna cultura generala
Calitati personale:
1. Responsabilitate pentru munca prestata
2. Solicitudine
3. Aptitudini de comunicare
4. Atentie la detalii
5. Rigoare
6. Abilitati de a stabili relatii cu oameni
7. Spirit de echipa
8. Abilitati de analiza si sinteza a informatiilor
Hotelul nostru va fi amplasat in zona centrala a Municipiului Bucuresti si se va adresa unui segment larg de oaspeti, dorindu-ne ca imaginea pe care o vom arata acestora sa fie una care sa se impuna nu numai prin calitatea serviciilor oferite pe piata de profil din Capitala dar si prin eleganta si bun gust, readucand in atentie o perioada in care “Micul Paris” se impunea atentiei turistilor din toata lumea.