Job expirat
• Acceptarea si inregistrarea cererilor de rezervare (primite prin fax, telefon, mail).
• Maximizarea numarului de camere vandute si a venitului obtinut din cazare
• Mentinerea unei baze de date corecta, completa si actualizata.
• Inregistrarea si indosarierea corespondentei
• Respectarea procedurilor de credit si facturare ale hotelului
Persoane energice, communicative, responsabile, cu spirit de echipa si initiativa, rezistente la stres si rutina.
Obligatoriu, cunoasterea foarte buna a limbii engleze (in plus, franceza este un avantaj) si cunostinte foarte bune operare PC (Word, Excel).
Experieta in domeniu si cunoasterea programului Fidelio reprezinta un avantaj.
Iti doresti flexibilitate, atmosfera placuta si o echipa tanara si dinamica? Iti doresti o cariera in unul din hotelurile Accor Romania sau Accor International? Alatura-te echipei hotelului Novotel din Bucuresti!
Novotel este o marca ACCOR compusa din 340 de hoteluri de afaceri si turism, in 54 de tari in intreaga lume. Ea ofera peste tot unde este prezenta, o varietate de hoteluri moderne si functionale, ce asigura un confort deplin oaspetilor nostri.
In toate hotelurile Novotel personalul este atent la nevoile clientilor si incearca in permanenta sa raspunda cat mai personal solicitarilor acestora.