31-03-2015 | EXPIRA LA 30-04-2015
Job expirat
Responsabilitati principale
1. Produce rapoarte planificate conform calendarului de activitati agreat cu clientii
2. Consolideaza informatiile pentru intocmirea de rapoarte standard, periodic, procesand fisiere de date
3. Gestioneaza, dupa caz, intrebarile/solicitarile legate de raportare
4. Fiabilizare date SIRH in aplicatiile de Gestiune Administrativa;
5. Actualizari de date de HR in masa in aplicatiile de Gestiune Administrativa.
Particularitatile postului ocupat :
1. Gestioneaza activitatile de raportare
Extrage si consolideaza date din sistemul informatic de rapoartare pentru intocmirea de rapoarte standard, periodic, la cererea clientilor SCC HR
Transmite rapoartele intocmite catre partile interesate, interne sau externe, in conformitate cu politicile si SLA-urile definite
Verifica calitatea si coreneta datelor furnizate conform procedurilor departamentului
2. Gestioneaza tichetele referitoare la activitatile de Raportare
Asigura documentatia corespunzatoare si actualizarea tuturor tichetelor gestionate in aplicatia ERM
Urmareste tichetele escaladate, daca este cazul, pentru a asigura rezolvarea lor
La solicitarea scrisa a conducatorilor ierarhici, indeplineste ocazional si alte sarcini specifice activitatii entitatii in care isi desfasoara activitatea si care sunt prevazute de documentele normative ale EBS, fara a i se schimba felul muncii.
BRD - Groupe Societe Generale este a doua banca romaneasca, dupa activele bancare.
Cu o capitalizare de 3,5 miliarde euro la sfarsitul lunii aprilie 2006, BRD - Groupe Societe Generale detine prima pozitie, conform acestui indicator, intre societatile din domeniul financiar, listate la Bursa de Valori Bucuresti si a doua pozitie dupa acelasi nivel al capitalizarii bursiere daca luam in considerare toate companiile listate la BVB, indiferent de domeniu.