Agent Imobiliar

GC INTERMEDIERI

21-09-2011 | EXPIRA LA 21-10-2011

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Denumire post: Agent imobiliar
• Loc de muncă: Sediul firmei şi pe teren
• Relaţii ierarhice: Se subordonează Directorului General sau Managerului Direct
• Departamentul: Vânzări
• Cerinţe specifice postului:
• Studii: Bacalaureat – profil economic
• Specializari sau cursuri de comunicare , calculator (ECDL)
• Vechime în specialitate: 6luni- 1 an
• Atribuţii şi responsabilităţi:
• Prospectarea continuă a pieţei imobiliare
• Ofertare, primire şi prelucrare a cererilor şi ofertelor şi de tranzacţionare a imobilelor
• Prezintă clientului oferte cât mai variate , avantajoase pentru a putea realiza operaţiunea de vanzare-cumpărare
• Compară proprietăţile aflate pe piaţa imobiliară cu scopul de a stabili preţul cel mai bun
• Supraveghează agenţii care manipulează tranzacţiile imobiliare
• Închiriază proprietăţi sau le administrază pe cele închiriate deja
• Încheie contracte de vânzare cumpărare 3-5 pe lună
• Oferă clientului tururi virtuale sau reale a proprietăţilor de care aceştia sunt interesaţi
• Se asigură dacă condiţiile legale de mediu sunt îndeplinite în legatură cu imobilul pe care urmează să-l vândă
• Întocmeşte documentele necesare tranzacţionării imobilului, dar şi rapoartele necesare conducerii firmei după ce tranzacţia a fost terminată
• Foloseşte toate mijloacele posibile pentru a promova produsul pe care vrea să-l vândă: canale proprii agenţiei, mass- media, fluturaşe împărţite pe tradă şi în cutia de scrisori
• Încheie convenţia firmă- client respectând legislaţia din domeniu
• Să aibă o ţinută decentă (office) şi un limbaj adecvat
• Respectă regulamentul de ordine interioară
• Respectă şi îndeplineşte cu stricteţe normele PSI şi protecţie a muncii
• Păstrează secretul de serviciu conform normelor aplicate
• Atitudini şi aptitudini
• Bună capacitate de organizare a activităţii şi de colaborare cu clienţii şi colaboratorii
• Spirit competitiv, care vrea mereu să se depăşească
• Orientare către client
• Corectitudine şi seriozitate
• Ţinută office
• Spirit critic şi autocritic
• Putere de convingere
• Ataşament faţă de societate, loialitate


CERINTE

• Cunoştinţe Word, Excel, Internet
• Limbi străine: Engleză- foarte bine; o altă limbă reprezintă un avantaj


BENEFICII OFERITE

• Salariu net: lei dacă se ating targeturile prevăzute la secţiunea Atribuţii şi responsabilităţi
• 10% comision din ce se depăşeşte
• Decontare transport
• Sancţiuni pentru nerespectarea fişei de post sau a anexelor acesteia: Dacă este cazul


DESCRIEREA FIRMEI

consultanta in asigurari, recrutare ,selectie personal