Agent de ticketing

Magest Turism

11-01-2008 | EXPIRA LA 10-02-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Cunostine foarte bune in sistemul de operare Amadeus;
- Sa stie sa opereze in sistemul de rezervari on-line de la rezervarea initiala pana la emiterea biletului de avion;
- Sa se preocupe permanent pentru gasirea celor mai eficiente mijloace si metode de intretinere a unor relatii de colaborare cat mai bune cu clientii, furnizori directi, precum si cu celelalte departamente, birouri si agenti;
- Trebuie sa fie capabil sa realizeze orice operatie de rezervare si emitere de bilete de avion;
- Se preocupa de dezvoltarea relatiilor cu companii aerene;
- Optimizari de conturi, comunicare cu partenerii (companii aeriene, alti furnizori);
- Realizarea deconturilor cu companiile aeriene, precum si alte rapoarte;
- Emiterea documentelor fiscale si documenteleor de calatorie;
- Promovarea ofertei agentiei prin toate mijloacele, atat catre portofoliu de clienti existenti, cat si catre potentiali clienti si parteneri;
- Permanent sa stie tot ce tine de rezervarea, emiterea, tarifarea biletelor si sa fie la zi cu legislatia si reglementarile care apar;
- Sa afle si sa cunoasca toate modificarile aduse regulamentelor din domeniu ticketing-ului


CERINTE

- Obligatoriu limba engleza scris/vorbit;
- Absolvirea cursurilor Amadeus
- Rezistenta la stres;
- Experienta constitiue un avantaj
- Cunostinte solide de PC (Windows, MS Office, Internet);
- Capacitati de a acumula noi cunostinte


BENEFICII OFERITE

- salariul se negociaza in cadrul interviului


DESCRIEREA FIRMEI

Agentie de Turism