12-02-2015 | EXPIRA LA 14-03-2015
Job expirat
-Răspunde la apelurile primite
-Ofera informații complete și adecvate clienților cu privire la produsele si serviciile companiei
-Promoveaza și vinde produsele si serviciile companiei-telefonic
-Promovarea imaginii companiei prin atitudine, cunoștințe, orientare catre client și capacitatea de reacție la nevoile clientului.
-Opereaza modificari in baza de date cu privire la profilul clienților, la procedurile interne si instrucțiunile de lucru
- Inregistreaza solicitarile clientilor si rezolva reclamațile prin instrumente specifice
-Responsabil de biblioraftul clientului de la oferta pana la raport/certificat
- Gestionare baze de date, introducere clienti in baza de date
Cunostinte practice pachet Office
Experienta pe un post similar- minim 1-2ani
LIMBA ENGLEZA- NIVEL AVANSAT
-Experienta PE UN POST SIMILAR min 1-sau 2 ani
-75% munca la birou, 25% deplasari la clienti
-Abilitati de comunicare
-Orientarea catre client
-Initiativa si pro-activitate
-Orientare catre rezultate
- Seriozitate
Salariu: 1800 RON NET
Bunusuri pentru realizarea eficienta a muncii- 600 RON
Decontare transport
www.activrecruitment.ro
Servicii de recrutare si selectie personal, executive search, head-hunting, evaluare psiho-profesionala, outplacement si consultanta in domeniul resurselor umane. Servicii personalizate, pentru a se potrivi cu fiecare dintre cerintele specifice ale partenerilor nostri.
Ceea ce ne diferentiaza de concurenta este pasiunea pentru domeniul resurselor umane!