AGENT CALL CENTER - DIVIZIA CRM

SOFTWIN

11-01-2007 | EXPIRA LA 17-01-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Misiunea unui Agent Call Center este sa furnizeze informatii specifice la solicitarile clientilor.


CERINTE

- Nivel mediu de operare calculator (pachetul MS Office)
- O buna relatie cu clientul
- Spirit de echipa
- Experienta in vanzari este considerata un avantaj


BENEFICII OFERITE

- Program de lucru flexibil (luni-duminica)
- Mediu de lucru occidental
- Instruire specifica
- Pachet salarial la nivelul pietei


DESCRIEREA FIRMEI

SOFTWIN, infiintata in anul 1990, este o companie privata cu capital integral romanesc a carei principala activitate o reprezinta dezvoltarea si furnizarea de solutii si servicii complexe din domeniul IT&C.
Cu o echipa de peste 500 de angajati, SOFTWIN a dezvoltat si implementat tehnologii de varf in peste 4.000 de proiecte dezvoltate pentru parteneri din întreaga lume. Peste 70% din cifra de afaceri a companiei este realizata din export catre tarile Uniunii Europene si Statele Unite ale Americii.
Satisfactia clientului este un element foarte important in politica de afaceri a companiei, SOFTWIN fiind prima firma de software din Romania certificata ISO 9001 in 1998 si recertificata in 2000. Preocuparile actuale ale companiei tind catre managementul calitatii totale.
SOFTWIN este furnizor de solutii IT strategice si servicii pe baza de IT care raspund nevoilor afacerilor moderne: Securitatea datelor, Business Intelligence, Portaluri, eContent si CRM.