Agent call-center

Activaction

06-08-2009 | EXPIRA LA 12-08-2009

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Preluarea de apeluri incoming si outgoing (InfoLine, Customer Care, Telesales/Telemarketing, Survey Calls) si gestionarea lor conform procedurilor specifice
- Trimiterea de e-mail-uri si faxuri pentru InfoLine sau Customer Care services;
- Documentarea a interactiunilor in sistemele specifice
- Indeplinirea obiectivelor specifice per proiect/serviciu


CERINTE

- Abilitati excelente de comunicare si o atitudine orientate spre client;
- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi, curajos, insistent;
- Punctualitate si abilitatea de a face mai multe activitati in acelasi timp;
- Abilitati de a folosi calculatorul, viteza mare de dactilografiere (MS Office obligatoriu);
- Auto-motivat si cu spirit de echipa;
- Cunostinte de Limba Engelza constitue un avantaj;
- Experienta anterioara intr-un call center constituie un avantaj;
- Disponibilitate de lucru in week-end


DESCRIEREA FIRMEI

SC. Activaction SRL este o firma de recrutare si formare profesionala. Servicii oferite in recrutarea de personal entry-middle level si top manangement si traininguri de specialitate in domeniul comercial