AGENT CALL CENTER

MedLife

13-06-2008 | EXPIRA LA 27-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- ofera informatii clientilor
- programeaza pacientii conform serviciilor solicitate
- completeaza formularele specifice
- inregistreaza date in calculator
- ajuta la rezolvarea problemelor ridicate de clienti/pacienti, oferind solutii corespunzatoare


CERINTE

- personalitate dinamica
- abilitati de comunicare si orientare catre client
(experienta in relatiile cu clientii reprezinta un avantaj)
- capacitate de concentrare a atentiei
- atentie distributiva
- cunostinte medii operare PC
- cunostinte medii limba engleza
- studii medii/ superioare
(studiile medicale reprezinta un avantaj)
- capacitate de lucru in echipa
- disponibilitate pentru program full time, in ture de zi


BENEFICII OFERITE

- pachete de servicii medicale pentru familie
- mediu de lucru placut
- posibilitatea de promovare


DESCRIEREA FIRMEI

MedLife, cel mai mare furnizor integrat de servicii medicale din Romania, a deservit in anul 2006 un numar de peste 500.000 pacienti in cele 20 de centre medicale proprii, dintre care 274.000 numai in Hyperclinica - concept medical de mari dimensiuni unic in Romania.

Pentru cei 100.000 clientii corporativi MedLife a deschis la inceputul anului curent si cel mai mare spital privat din Romania - Memorial Hospital, precum si o divizie proprie de asigurari - Asilife. Cu o experienta de 12 ani de activitate in domeniu sanatatii, MedLife are in prezent o echipa de peste 400 de angajati in regim permanent. Daca ai incredere in tine si crezi in performanta, te invitam alaturi de noi. Poti afla noutati despre noi utilizand pagina de site www.medlife.ro.