AGENT CALL-CENTER

CATAVENCU S.A.

07-02-2008 | EXPIRA LA 08-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Preia apelurile telefonice de la clienti
- Clasifica cererea clientului si ofera cu promptitudine solutia cea mai potrivita, conform procedurilor stabilite intern
- Contacteaza telefonic potentialii clienti din baza de date pentru a se abona la publicatiile din portofoliul companiei
- Identifica potentiali clienti pentru produsele promovate
- Se informeaza permanent cu privire la caracteristicile si avantajele produsului pe care il promoveaza
- Introduce sau actualizeaza datele de contact ale companiilor sau clientilor cu care a interactionat in aplicatia software
- Mentine la zi baza de date cu abonatii


CERINTE

-Cunostinte legate de operarea calculatorului si a programelor soft (MsOffice, mailul companiei, internetul)
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational mediu-avansat constituie un avantaj
- Cunostinte de marketing (pentru serviciile de vanzare)
- Experienta de 2-3 ani in domeniul vanzari prin telefon constituie un avantaj
- Studii medii sau postliceale
- Ascultare proactiva, comunicare verbala si negociere
- Atitudine orientata catre client, atentie la detalii, autocontrol, toleranta la stres, perseverenta


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Realitatea-Catavencu editeaza publicatiile Academia Catavencu, Cotidianul, Money Express, Business Standard, Investitii si Profit, Le Monde Diplomatique, Idei in Dialog, reteaua 24 FUN, Tabu, Superbebe, Psihologia azi, J\'adore, IQads, Bucataria pentru Toti si Aventuri la Pescuit; televiziunile Realitatea TV, Money Channel, Romantica; reteaua de radio Guerrilla si Realitatea FM; agentia de stiri NewsIn si reteaua in-store advertising Monopoly TV. www.gruprc.ro