AGENT CALL-CENTER

CATAVENCU S.A.

01-11-2007 | EXPIRA LA 01-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Preia apelurile telefonice de la clienti
Clasifica cererea clientului si ofera cu promptitudine solutia cea mai potrivita, conform procedurilor stabilite intern
Contacteaza telefonic potentialii clienti din baza de date pentru a se abona la publicatiile din portofoliul companiei
Identifica potentiali clienti pentru produsele promovate
Se informeaza permanent cu privire la caracteristicile si avantajele produsului pe care il promoveaza
Introduce sau actualizeaza datele de contact ale companiilor sau clientilor cu care a interactionat in aplicatia software
Mentine la zi baza de date cu abonatii


CERINTE

Cunostinte legate de operarea calculatorului si a programelor soft (MsOffice, mailul companiei, internetul)
Cunostinte de limba engleza la nivel conversational mediu-avansat constituie un avantaj
Cunostinte de marketing (pentru serviciile de vanzare)
Experienta de 2-3 ani in domeniul vanzari prin telefon constituie un avantaj
Studii medii sau postliceale
Ascultare proactiva, comunicare verbala si negociere
Atitudine orientata catre client, atentie la detalii, autocontrol, toleranta la stres, perseverenta


DESCRIEREA FIRMEI

Grupul Realitatea-Catavencu editeaza publicatiile Academia Catavencu, Cotidianul, Money Express, Business Standard, Investitii si Profit, Le Monde Diplomatique, Idei in Dialog, reteaua 24 FUN, Tabu, Superbebe, Psihologia azi, J\'adore, IQads, Bucataria pentru Toti si Aventuri la Pescuit; televiziunile Realitatea TV, Money Channel si Romantica; reteaua de radio Guerrilla; agentia de stiri NewsIn si reteaua in-store advertising Monopoly TV. www.gruprc.ro