Agent Call Center

INTUITEXT

24-10-2007 | EXPIRA LA 23-11-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- furnizarea de informatii specifice proiectului la solicitarile clientilor.


CERINTE

- Nivel mediu de operare calculator (pachetul MS Office)
- Gandire analitica
- Engleza nivel avansat
- Orientare catre client
- Spirit de echipa
- Experienta in domeniul relatiei cu clientii reprezinta un avantaj


BENEFICII OFERITE

- program de lucru flexibil (luni-duminica)
- training-uri de dezvoltare profesionala
- posibilitati de promovare
- mediu de lucru placut intr-o echipa tanara


DESCRIEREA FIRMEI

INTUITEXT, business-unit din cadrul grupului Softwin, este liderul pietei romanesti de software educational. Solutiile de tip eTraining (instruire asistata de calculator) sunt din ce in ce mai folosite la nivel mondial, in special in companiile si organizatiile cu numar mare de angajati si numeroase birouri si filiale dispersate pe arii geografice intinse.