Agent call center

S.C. VALORIS CENTER SRL

03-01-2020 | EXPIRA LA 03-01-2020

Job expirat

RESPONSABILITATI

Vei gestiona apeluri telefonice;
Vei nota si actualiza informatiile in sistem;
Asiguri suport telefonic in ceea ce priveste aplicatia si serviciile oferite


CERINTE

Bune ablilitati de comunicare;
Abilitati digitale pentru a te familiariza usor cu aplicatiile noastre;
Deschidere si interes in ceea ce priveste dezvoltarea ta;
Limba engleza - nivel mediu


BENEFICII OFERITE

Program de lucru flexibil, 8h/zi de L-D, 3 ture 7.00-15.00; 15.00-23.00; 23.00-07.00;
Locatie centrala Piata Victoriei;
Tichete de masa;
22 de zile de concediu;
Transport asigurat pe tura de noapte;
Buget de 200 ron/lunar pentru deplasari cu taxiul din aplicatia interna;
Abonament medical la Regina Maria, posibilitatea de a comanda carti prin Bookster;
Training-uri si oportunitati de avansare profesionala;


DESCRIEREA FIRMEI

Activam de mai bine de 12 ani in domeniul serviciilor de Business Process Outsourcing, avand 3 sedii in Bucuresti, Ramnicu Valcea si Bacau.

Gestionam proiecte in 7 limbi de circulatie internationala pentru companii de top ce activeaza in diferite industrii (pharma, retail, telecomunicatii, banking, IT, auto, etc.).

Principalul motor al activitatii noastre il reprezinta oamenii - motiv pentru care am investit si vom investi intotdeauna in angajatii nostri prin training-uri, stagii de pregatire si suport continuu din partea team leaderilor si a managementului.

Aici vei gasi o echipa prietenoasa si cu dorinta constanta de progres. Mai mult decat atat, apreciem oamenii valorosi, drept urmare, cei care demonstreaza initiativa si determinare au sanse reale de a fi promovati, majoritatea managerilor nostri pornind de la postul de reprezentant relatii clienti.

Te invitam sa afli mai mullte despre noi aici:
https://www.valoris.ro/
https://www.facebook.com/ValorisCenter.Romania/
https://www.linkedin.com/company/valoris-center/