AGENT BACK OFFICE (GERMANA, ENGLEZA)

GBP PRO CONSULTING

19-11-2007 | EXPIRA LA 19-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Postul se subordoneaza directorului general al companiesi si directorului de vanzari export si presupune in principal urmatoarele activitati, pentru biroul nou infiintat in Bucuresti:


- Preluarea comenzilor de la clienti
- Gestionarea informatiilor primite si comunicarea cu fiecare client
- Trimiterea comenzilor primite catre biroul de productie, in vederea planificarii productiei
- Confirmarea catre clientii externi a comenzilor primite
- Urmarirea lansarii/executarea comenzii
- Informare asupra eventualelor modificari
- Verificarea limitelor de credit
- Participarea la efectuarea de analize de profitabilitate pentru conturile gestionate.
- Corespondenta (atat elaborare corespondenta comerciala, cat si inregistrare, arhivare etc.)
- Traduceri, coresponenta (engleza, germana, italiana)


CERINTE

- Studii superioare (economice - constituie un avantaj)
- Experienta minim doi ani intr-un post similar (activitati de secretariat/back office)
- Bune cunostinte limba engleza si germana (cunoasterea limbii italiene constituie un plus)
- Cunostinte foarte bune PC - MS Office (Wordd, Excel, Power Point); internet; Outlook Express
- Bune cunostinte in utilizarea aparaturii de birou (fax, copiator, telefon, scanner etc.)
- Capacitate de concentrare si acuratete in executarea lucrarilor incredintate; meticulozitate
- Excelente abilitati de comunicare si relationare
- Abilitati organizatorice deosebite, determinare si rezistenta la stres.


BENEFICII OFERITE

- Se ofera pachet salarial motivant, care va fi discutat in timpul procesului de recrutare.
- Sistem de bonus pentru performante deosebite.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania multinationala pentru care GBP PRO CONSULTING efectueaza servicii de recrutare si selectie este pe plan mondial una dintre cele mai importante in domeniul farmaceutic, caracterizata in special prin spirit de deschidere in cercetare si gasirea solutiilor inovative, eficiente pentru sanatatea umana.