Job expirat
Clientul nostru este unic importator pentru Romania pentru o importanta marca de autovehicule de transport si autoutilitare.
Atributii principale:
- aprobarea necesarului de piese de schimb din partea service-ului, pentru autovehiculele aflate in garantie
- realizarea comenzii de piese de schimb catre fabricant
- verificarea respectarii conditiilor si procedurilor de garantie, integral, de catre client; inaintea trimiterii comenzii catre fabricant si aprobarii necesarului service-ului
- verificarea stocului de piese de schimb, actualizarea sa
- oferirea de informatii catre clientii cu autovehicule in garantie; pastrarea relatiei cu acestia
- coordonarea departamentului garantii
- studii superioare tehnice
- experienta in domeniul tehnic/service minim 4-5 ani - obligatoriu
- cunostinte tehnice legate de mecanica auto si piese de schimb - obligatoriu
- disponibilitate pentru deplasari zilnice pana la depozitul de piese
- limbaj politicos si corect in relationarea cu clientii; capacitatea de a asimila rapid termeni tehnici
- limba engleza avansat
- salariu de baza 2500-3000
- tichete de masa
- mobil
- laptop
NEFERTITI Human Capital Consulting iti garanteaza deplina confidentialitate a datelor trimise, lucreaza alaturi de tine la alegerea/schimbarea/consolidarea carierei, iti prezinta in timp real toate oportunitatile ivite in portofoliul sau, iti prezinta fiecare job in parte fara a ascunde nici un inconvenient legat de acesta. Trimite-ne CV-ul tau si lasa consultantii nostri sa lucreze pentru tine. Alaturi de Nefertiti Human Capital Consulting nu pierzi nimic (nici macar timp - te invitam la interviu doar dupa ce iti prezentam telefonic job-ul si ne asiguram ca esti interesat de el) dar primesti consultanta unor specialisti fara a face alt efort decat sa te prezinti la un interviu.
www.nefertiti-hcc.ro
www.nefertiti-hcc.eu
cv@nefertiti-hcc.ro