Administrator si support aplicatii

bauMax ROMANIA SRL

01-01-2007 | EXPIRA LA 07-01-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Administrare si intretinere aplicatii specifice firmei (ERP, baze de date)
Realizare de proiecte de dezvoltare a aplicatiilor
Scolarizare utilizatori
Helpdesk


CERINTE

Studii superioare de specialitate
Experienta in administrarea bazelor de date, utilizarea sistemelor Unix si in aplicatii specifice proceselor de retail constituie un avantaj
Motivare, orientare catre rezultate,eficienta, rezolvarea problemelor
Abilitati de comunicare, flexibilitate, deschidere la sugestii, gandire pozitiva
Limba engleza scris, citit, vorbit ¿ nivel mediu obligatoriu; germana constituie un avantaj


BENEFICII OFERITE

Va oferim posibilitatea desfasurarii unei activitati variate si multilaterale intr-un mediu cultivat si cu multiple posibilitati de dezvoltare in cadrul unei firme in continua expansiune.


DESCRIEREA FIRMEI

Compania bauMax reprezinta in Austria si in tarile Europei Centrale si de Est in care se extinde un pionier al conceptului comercial Do-it-yourself. Obiectivul nostru este sa sprijinim clientii nostri in realizarea proiectelor de constructii si amenajari gospodaresti. Oferim un sortiment bogat de produse de materiale de constructii si bricolaj, asiguram servicii multiple si avem o politica atragatoare de preturi pentru cele mai diversificate cerinte.
Compania bauMax considera echipa sa de angajati ca o familie, ne bazam pe activitatea in echipa, grija reciproca, recunoastere si promovare.