Administrator Retea

eMAG.ro

13-09-2007 | EXPIRA LA 13-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asigura suport tehnic utilizatorilor de echipamente IT;
- asigura diagnosticarea sistemelor de calcul, echipamentelor de printare si a echipamentelor de comunicatie;
- ofera solutii de remediere a defectiunilor aparute.


CERINTE

CUNOSTINTE:
- cunostinte solide de retelistica;
- sistem de operare Microsoft Windows;
- suita de aplicatii Microsoft Office;
- echipamente de printare;
- depanare PC;
- echipamente telefonie analogica sau IP.

CONSTITUIE UN AVANTAJ:
- cursuri CISCO CCNA;
- cursuri Microsoft;
- minim 1 an de experienta de help-desk intr-o retea cu minim 50 de utilizatori.

APTITUDINI:
- bune capacitati de comunicare;
- abilitatea de a gestiona un proiect (concepere, urmarire, finalizare);
- organizarea eficienta a propriei activitati (prioritizare activitati);
- capacitatea de a raspunde prompt solicitarilor.


BENEFICII OFERITE

- mediu de lucru placut, adecvat muncii individuale si in echipa;
- pachet salarial motivant;
- posibilitate de training si dezvoltare profesionala;
- oportunitati de dezvoltare a carierei.


DESCRIEREA FIRMEI

Lider in comertul electronic romanesc, eMAG.ro a fost lansat in 2001, din dorinta de a oferi tuturor acces la un site de vanzari online competitiv. De la sisteme si componente PC, in doar cinci ani de zile, am marit si diversificat constant gama produselor comercializate, ajungand astazi sa oferim vizitatorilor si, implicit, clientilor nostri o oferta variata, completa. Un site usor de vizitat, cu un sistem de navigare intuitiv, promptitudine in consilierea clientilor, multitudinea optiunilor din care clientii au de ales sunt cateva din motivele pentru care astazi eMAG.ro este accesat de mai mult de douazeci si cinci de mii de vizitatori in fiecare zi.