Administrator IT

NEFERTITI Human Capital Consulting

13-06-2008 | EXPIRA LA 27-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Infiintata in anul 1991, ca firma de comert exterior , in domeniul echipamentelor electronice si serviciilor operationale, Clientul nostru s-a pozitionat, in timp, printre printre primii 5 operatori de pe piata, oferind in acest moment solutii complete de echipamente de birotica. Solutiile oferite sunt personalizate si perfect adaptate la nevoile clientilor sai, unii dintre acestia aflati in portofoliu inca de la inceperea activitatii.

In cativa ani activitatea firmei s-a extins la nivel national, acum detine 18 birouri in teritoriu si doua in Bucuresti iar din 2001 este certificata ISO 9001.

Tocmai aceasta dezvoltare sta la baza activarii a noi posturi in organigarama firmei.

Avantajele lucrului in cadrul acestei echipe sunt multiple:
- Continua imbunatatire a performantelor si cunostintelor profesionale prin organizarea de programe intensive de formare profesionala periodice
- Recompensarea performantelor prin bonsuri de realizari
- Transportul asigurat – masina de serviciu
- Etc.

Pentru postul vacant – IT ADMINISTRATOR - principalele atributii sunt:
- - Administreaza si intretine reteaua existenta de date si voce,
- Proiecteaza, dezvolta si integreaza noi facilitati in cadrul retelei existente sau noi in cazul extenderii sediului sau a infiintarii de noi sedii
- Monitorizeaza functionarea retelei IT&C
- Asigura implementarea, monitorizarea functionarii si intretinerea solutiilor de securitate (programe antivirus, alte pachete software standard, firewalls, controlul nivelelor de acces ale utilizatorilor la resursele IT ale firmei) si arhivarea (back-up) datelor;
- Realizeaza instalarea, configurarea si buna functionare a sistemelor IT din cadrul companiei (date-voce);
- Realizeaza instalarea, configurarea si monitorizarea functionarii diverselor pachete software achizitionate;
- Instaleaza si utilizeaza echipamentele active si programele de management din reteaua date-voce;
- Contribuie la implementarea de noi tehnologii;
- Ofera solutii de imbunatatire a activitatii utilizatorilor;
- Asigura compatibilitatea echipamentelor noi cu cele vechi;
- Realizeaza actualizarea sistemelor de operare si a aplicatiilor instalate pe statiile de lucru;


CERINTE

- Open minded, capacitate mare de acumulare a informatiilor tehnice, dorinta de dezvoltare profesionala
- Activ, cu viteza mare de reactie la cerintele colegilor/clientilor
- Responsabilitate, corectitudine, seriozitate, buna organiazare,
- Cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu
- Permis auto categoria B
- Absolvent de studii superioare de profil
- Experienta pe un post similar minim un an


BENEFICII OFERITE

- Salariu de baza motivant insotit de : spor de vechime, bonus de rezultat, tichete de masa
- Masina de serviciu
- Formare profesionala permanenta
- Posibilitati de promovare


DESCRIEREA FIRMEI

NEFERTITI Human Capital Consulting iti garanteaza deplina confidentialitate a datelor trimise, lucreaza alaturi de tine la alegerea/ schimbarea/ consolidarea carierei, iti prezinta in timp real toate oportunitatile ivite in portofoliul sau, iti prezinta fiecare job in parte, fara a ascunde nici un inconvenient legat de acesta.
Trimite-ne CV-ul tau si lasa consultantii nostri sa lucreze pentru tine. Alaturi de Nefertiti Human Capital Consulting nu pierzi nimic (nici macar timp - te invitam la interviu doar dupa ce iti prezentam telefonic job-ul si ne asiguram ca esti interesat de el) dar primesti consultanta unor specialisti fara a face alt efort decat sa te prezinti la un interviu.