ADMINISTRATOR / INSPECTOR RESURSE UMANE

ABC Human Capital

30-05-2017 | EXPIRA LA 29-06-2017

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Reprezinta firma in relatia cu institutiile de stat pe probleme de personal:ITM si AMOFM
• Administreaza documentele de personal si baza de date
• Intocmeste dosarele pentru personalul nou angajat (oferta/informarea prealabila la angajare, acte de stare civila, acte studii, Cv-ul, fisa angajare, contractul individual de munca, fisa de post, formular interviu, recomandari, aviz medical, cazier, declaratie deduceri personale, cerere de card)
• Asigura inregistrarea contractelor individuale de munca
• Gestioneaza baza de date a salariatilor operand la timp si in mod corect intrarile si iesirile si toate modificarile intervenite pe parcursul relatiei de munca
• Intocmeste, transmite si arhiveaza sanctiunile pentru angajatii ce nu se conformeaza regulamentului de ordine interioara si procedurilor de lucru interne
• Intocmeste adrese catre somaj privind locurile de munca vacante din societate
• Aigura evidenta corecta a inscrierilor in Registrul General de Evidenta a Salariatilor
• Centralizeaza si arhiveaza rezultatele evaluarilor profesionale ale angajatilor
• Asigura corecta evidenta a concediilor anuale si lunare pe departamente si informeaza periodic managerii asupra acestora
• Intocmeste decizii, note de lichidare, acte aditionale, adeverinte de venit solicitate de salariat
• Asigura efectuarea analizelor medicale periodice conform legislatiei in vigoare, precum si relatiile operative cu medicul de medicina a muncii
• Informeaza angajatii cu privire la modificarea procedurilor interne stabilite prin RI
• Actualizeaza si comunica la nivelul companiei modificarile organizatorice aprobate: organigrama, RI, proceduri interne.


CERINTE

• Studii superioare
• Cursurile de pregatire in domeniul legislatiei – Codul muncii
• Diploma de specialitate - inspector resurse umane
• Experienta in domeniu minim 2 ani
• Cunostinte juridice / legislatia muncii
• Limba engleza (citit, scris, vorbit) – nivel mediu
• Operare PC (MS Office, Excel avansat) –
• Usurinta, claritate si coerenta in exprimare
• Trasaturi pozitive de caracter: exigenta, obiectivitate, spirit critic, consecventa in actiune
• Initiativa, spontaneitate, spirit practic, informare, sociabilitate, tact, amabilitate, ambitie, incredere in sine, energie, fluenta verbala.


DESCRIEREA FIRMEI

ABC Human Capital – Agentie de recrutare & Executive Search, dezvolta din anul 2005 proiecte de headhunting si recrutare pentru mai mult de 250 de companii prezente pe piata din Romania. Majoritatea proiectelor derulate de agentia noastra se adreseaza pozitiilor de middle si top management, insa compania are experienta si in recrutarea de personal pentru posturi entry level.
Gama serviciilor noastre este alcatuita astfel incat sa raspunda nevoilor companiilor client ― de la selectia si recrutarea personalului, pana la evaluarea profesionala a candidatilor sau a personalului angajat, precum si implementarea de programe de sustinere a persoanelor vizate readaptarii la noile exigente ale pietei fortei de munca.

Portofoliul nostru de clienti: http://www.recrutaresiselectie.ro/portofoliu/
Ce oportunitati de cariera oferim:
http://www.recrutaresiselectie.ro/joburi/
Contact:
http://www.recrutaresiselectie.ro/contact/