ADMINISTRATOR

CBC Romania

05-02-2008 | EXPIRA LA 06-03-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Activitati administrative


CERINTE

- experienta minim 5 ani pe acelasi post intr-o companie dezvoltata;
- stabilitate la locurile de munca anterioare;
- cunostinte de contabilitate primara;
- persoana motivata si responsabila ;
- cunostinte juridice, legislative;
- abilitati de comunicare;
- personalitate placuta, sociabila;
- persoana organizata;
- cunostinte si calitati de management astfel incat sa se poata impune in fata colegilor si sa delege.


DESCRIEREA FIRMEI

CBC ROMANIA, este o companie care ocupa locul 6 in topul firmelor ce activeaza pe piata Trainingului si a consultantei strategice in domeniul Vanzarilor si al Marketing-ului din Romania.
Angajatii companiei sunt specialisti cu experienta de cel putin 10 ani in domeniul vanzarilor si al managementului si care beneficiaza de programe profesionale de gestionare a carierei si a performantelor acestora.
Clientii companiei sunt companii nationale si multinationale care beneficiaza de consultanta de inalt nivel profesional, datorita experientei practice si profesionala a consultantilor CBC Romania.


noi stim, noua ne pasa, noi putem!