ADMINISTRATOR

LIBRA BANK SA

26-05-2006 | EXPIRA LA 01-06-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

Intocmirea referatelor de achizitie pentru diverse produse si materiale.
Intocmirea necesarului de materiale la inceputul lunii, conform cerintelor organizatiei.
Asigurarea necesarului de materiale consumabile pentru tehnica de calcul si a altor materiale necesare si distribuirea produselor pentru buna desfasurare a activitatii in banca.
Intocmirea NIR-ului si inregistrarea materialelor in fise de magazie.
Participarea la primirea si manipularea materialelor in magazie, transport, depozitare, sortare, expediere catre solicitanti, achizitii diverse bunuri.
Cumpararea produselor pentru administrativ si protocol.
Monitorizarea stocurilor de materiale din banca.
Desfasurarea activitatii de arhivare si transport al arhivei in locurile de depozitare, a activitatii de amenajare a acestor spatii, conform Normelor de Arhivare.


CERINTE

§ Absolvent studii medii/superioare.
§ Posesor carnet conducere categoria B.
§ Cunoasterea limbii engleze (conversational).
§ Cunostinte de PC (Word si Excel).


DESCRIEREA FIRMEI

Misiunea LIBRA BANK este sa ofere pachete si solutii financiare moderne, flexibile, eficiente si de calitate, care sa se potriveasca nevoilor tale financiare. Pentru aceasta, iti punem la dispozitie o echipa de oameni talentati si motivati, pregatiti sa te asiste. Este convingerea noastra ca succesul si performanta in mediul bancar se realizeaza nu doar prin oferirea de servicii de calitate ci, mai ales, prin construirea unor relatii si parteneriate financiare de lunga durata cu clientii nostri. De aceea, LIBRA BANK este mai mult decat o institutie, este un partener financiar, care te asculta, te intelege si iti ofera solutiile cele mai potrivite.