Administrator

Fundatia PARADA

24-08-2007 | EXPIRA LA 07-09-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Organizeaza si deruleaza activitatile zilnice administrative ale Fundatiei;
- Urmareste indeplinirea formalitatilor administrative in cadrul Fundatiei si in relatiile cu tertii (ex. Administratia Financiara, ITM, Casa de Pensii, etc.);
- Planifica si coordoneaza achizitionarea de produse si servicii si urmareste relatia cu furnizorii;
- Supravegheaza si controleaza distributia si consumul de resurse materiale din cadrul Fundatiei (ex. intocmirea fiselor de inventar etc.);
- Obtine informatii cu privire la legile in vigoare, norme metodologice de aplicare sau alte acte normative in legatura cu aria proprie de activitate;
- Se implica activ si permanent in operatiunile de logistica.


CERINTE

- Absolvent de liceu sau de studii superioare;
- Permis de conducere categoria B;
- Experienta de lucru intr-o pozitie similara (minimum doi ani);
- Disponibilitate de lucru intr-un mediu solicitant;
- Persoana organizata, comunicativa, orientata catre solutii, cu o buna rezistenta la stres;
- Capacitatea de a respecta termene precise de indeplinire a sarcinilor;
- Cunostinte de operare a calculatorului;
- Fluenta intr-o limba straina constituie un avantaj.


DESCRIEREA FIRMEI

Fundatia PARADA este organizatie romana neguvernamentala, apolitica, nonprofit, infiintata prin Hotararea Judecatoreasca nr. 29 din 15 februarie 1996. Scopul statutar il reprezinta sprijinirea copiilor, tinerilor si familiilor fara adapost, prin intermediul unor servicii integrate de asistenta sociala, educative si de integrare socio -profesionala.