Account Specialist (Spatii Inchiriate)

Telekom Romania Communications S.A.

25-05-2015 | EXPIRA LA 24-06-2015

Job expirat

RESPONSABILITATI

 Initiaza actiuni de valorificare a portofoliului de spatii inchiriate cu scopul eficientizarii costurilor / optimizarii bugetului alocat;
 Este responsabil de negocierea tranzactiilor imobiliare aferente portofoliului alocat (care include si partenerii tip key-account la nivelul ariei desemnate), cu respectarea procedurilor si politicilor interne, precum si a legislatiei aplicabile, in vederea obtinerii unor termeni contractuali optimi pentru companie;
 Elaboreaza contracte de inchiriere, de drept de acces, de concesiune, de comodat, etc. de la terti precum si toate documentele de aprobare aferente acestora şi coordonează modul de desfăşurare a activitaţilor specifice;
 Elaborează si centralizează rapoarte periodice privind termenele de expirare şi renegociere ale contractelor şi sprijină funcţiunile implicate în analizarea oportunitaţii prelungirii contractelor si orice tip de raport solicitat de catre managementul superior pe aria sa de activitate;
 Întocmeşte notificări şi/sau acte adiţionale în baza contractelor de închiriere privind încălcări, denunţari, prelungiri, încetări, modificări ale contractelor din Portofoliu alocat;
 Raspunde de implementarea contractelor de inchiriere nou semnate si monitorizeaza respectarea obligatiilor contractuale de catre Parti si escaleaza in vederea deblocarii acestora;
 Centralizează, analizează şi întocmeşte rapoarte privind cheltuielile aferente contractelor de închiriere;
 Controlează derularea (financiară, obligaţii contractuale, etc) contractelor şi semnalează inadvertenţele superiorului direct;
 Introduce in aplicatii specifice si actualizeaza portofoliul de contracte in Baza de Date mentinand in permanenta acuratetea informatiilor;
 Centralizează şi întocmeşte rapoarte lunare de activitate si/sau la cerere;
 Raspunde de actualizarea permanenta a bazei de date imobiliare cu contractele din aria de responsabilitate respectand procedurile si instructiunile de lucru in vigoare;
 Intocmeste rapoarte si analize de natura comerciala solicitate de managementul superior, in termenele si conditiile solicitate;
 Asigura conformitatea din punct de vedere al legislatiei specifice cu privire la obligatiile contractuale, prin colaborare cu departamentul juridic, financiar, etc.;
 Verifica si valideaza facturile proprietarilor daca sunt in conformitate cu contractele incheiate;
 Gestioneaza in mod eficient procesul de predare/primire a spatiilor inchiriate de la terti;
 Dezvolta si actualizeaza baza de date si creeaza instrumente de lucru necesare;
 Arhiveaza electronic si fizic toate documentele aferente Portofoliului gestionat mentinand evidenta documentelor arhivate;
 Acceseaza aplicatiile informatice potrivit drepturilor de utilizare definite prin reglementarile interne sau celor solicitate de coordonatorul direct;
 Mentine o buna colaborare cu alte departamente pentru rezolvarea sarcinilor de serviciu;
 Eficientizeaza costurile generate de Portofoliul administrat asigurandu-se in permanenta ca acestea se afla in marja preturilor existente in piata;
 Executa orice sarcini primite in legatura cu activitatea sa, incredintate de superiorul ierarhic si care nu contravin prevederilor legale in vigoare;
 Participǎ în comisiile de inventariere mijloace fixe şi obiecte de inventar, dupa caz;
 Participǎ în comisiile de recepţii finale lucrǎri de investiţii în curs (PIF - uri), dupa caz;
 Participǎ în comisiile de punere în funcţiune a mobilierului şi echipamentelor, dupa caz;
 Participǎ în comisiile de propunere şi avizare a scoaterii din funcţiune, dezmembrare şi casare a bunurilor, altele decât cele în care este direct implicat ca şi gestionar;


CERINTE

Studii:
 Studii superioare: tehnice / economice / juridice.

Experienţa în muncă:
 Minim 5 ani de experienta in tranzactii imobiliare/financiare;
 Cursurile de specializare in: negociere sau brokeraj imobiliar constituie un avantaj.

Cunoştinţe, Aptitudini & Abilităţi:
 Cunostinte solide privind incheierea si managementul contractelor;
 Abilitati de negociere;
 Orientare către client;
 Orientare către rezultate;
 Abilitatea de a lucra în echipă;
 Bune abilităţi de comunicare (scris/vorbit);
 Cunostinte limba engleza – nivel avansat;
 Cunostinte Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, MS. Project, Visio;
 Foarte bune abilitati de analiza si sinteza;
 Abilitati pentru efectuarea de analize, rapoarte, evaluari si propuneri, concise si corecte;
 Persoană activă, foarte organizată şi structurată cu spirit de initiaţivă, capabilă să coordoneze şi să gestioneze mai multe lucrări în acelaşi timp;
 Capacitatea de a face faţă unui mediu de lucru dinamic, în continuă schimbare.


DESCRIEREA FIRMEI

Telekom Romania este un brand de telecomunicaţii nou și dinamic, care oferă servicii de telecomunicaţii fixe şi mobile complete, inovatoare, simplificate și personalizate pentru o comunitate vastă de clienți, cu peste 10 de milioane de contracte de servicii.

Prin cei doi operatori, Telekom Romania Mobile Communications şi Telekom Romania Communications, Telekom Romania oferă servicii integrate de telecomunicații, astfel încât clienţii să beneficieze de o experiență completă şi plină de satisfacţii: servicii de voce și date mobile 3G și 4G mobile, telefonie fixă tradițională, internet de mare viteză și televiziune pe mai multe tehnologii, inclusiv IPTV precum și conținut de înaltă calitate și exclusivități. Pentru clienţii business, noul brand este promisiunea unor soluții IT & C la cheie, care să sprijine companiile să devină mai competitive și mai agile.

Telekom Romania este un brand din familia Deutsche Telekom, prezent în 51 de țări de pe cinci continente, cu peste 143 de milioane de clienţi de telefonie mobilă, 31 de milioane de clienţi de servicii fixe şi peste 17 milioane de linii de broadband din întreaga lume. Brandul este prezent pe piaţa românească din 2014, după rebranding-ul comun al COSMOTE România și Romtelecom.