Account Manager

InfoGATE Telecom

09-11-2004 | EXPIRA LA 26-11-2004

Job expirat

RESPONSABILITATI

Descrierea postului:
? Desfasoara o activitate de vanzari directe si isi foloseste toate abilitatile pentru a vinde solutiile/serviciile catre beneficiari
? Pastreaza direct si constant legatura cu prospectii si clientii pentru a se asigura de calitatea solutiilor/serviciilor furnizate.
? Recomanda imbunatatiri asupra planului de vanzari, participa la dezvoltarea strategiei si clarifica cererile de produse ale clientilor din teritoriu.
? Coordoneaza si monitorizeaza dezvoltarea retelei de clienti si propune masuri pentru stimularea activitatii de vanzare.
? Analizeaza evolutia vanzarilor si ia masuri pentru realizarea target-ului lunar; intocmeste si transmite, la termenele stabilite, rapoarte privind evolutia vanzarilor si activitatea depusa.
? Elaboreaza un sistem de evaluare a clientilor alocati pentru cresterea calitatii activitatii si a performantelor acestora si propune corelarea cu sistemul de bonusuri.
? Impreuna cu Directorul de Vanzari, analizeaza si consolideaza obiectivele de vanzari din segmentul de piata alocat.
? Mentine si dezvolta relatii directe cu clientii importanti pentru castigarea increderii si fidelizarea acestora.
? Initiaza si participa la organizarea evenimentelor locale si monitorizeaza rezultatele acestora.
? Monitorizeaza prezenta si activitatea concurentei pe piata si propune masuri pentru imbunatatirea imaginii companiei.

Cerintele pozitiei.
? Experienta in vanzari directe de solutii/servicii de 1-2 ani
? Abilitati de comunicare, negociere si persuasiune.
? Carnet de conducere categoria B.
? Studiile superioare se pot constitui in avantaj.
Profil candidat.
? Foarte bune capacitati de comunicare, open-minded, energic, dinamic.
? Persoana foarte organizata, capabila sa stabileasca prioritati si sa lucreze cu dead-line-uri.
? Capacitate rapida de asimilare si procesare a informatiilor si de adaptare la schimbari si situatii speciale.
? Team-player
? Atitudine orientata spre business.