ACCOUNT MANAGER

HR Consultanta

12-09-2007 | EXPIRA LA 12-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Reprezint¿ compania în rela¿ia cu clien¿ii ¿i poten¿ialii clien¿i aloca¿i de c¿tre ¿eful direct asigurând schimbul informa¿ional.
Contacteaz¿ ¿i viziteaz¿ clientii/poten¿ialii clien¿i conform unei planificari facute cu superiorul direct urmarind promovarea imaginii, produselor, serviciilor companiei.
Prezint¿ ofertele de produse, servicii ¿i ofertele speciale tuturor clien¿ilor / potentialilor clienti.
Negociaz¿ contracte de vânzare-cump¿rare cu clien¿ii aloca¿i în limita sa de competen¿¿ ¿i se ocup¿ de semnarea lor conform regulilor interne.
Particip¿ activ la urm¿rirea ¿i gestionarea rela¿iei cu clien¿ii institu¿ii publice având urm¿toarele responsabilit¿¿i: ob¿ine informa¿ii legate de posibile licita¿ii/ selec¿ii de oferte, deruleaz¿ întregul proces conform procedurii de licita¿ii.
R¿spunde de implementarea politicii de vânz¿ri stabilite de Directorul Comercial.
R¿spunde de gestionarea ¿i derularea eficient¿ a contractelor de vânzare-cump¿rare alocate.
R¿spunde de dezvoltarea raporturilor dintre clien¿i ¿i companie (largirea numarului de clienti, identificarea de noi oportunitati la clientii actuali).
R¿spunde de atingerea targetului lunar/anual de vanzari, a incasarilor aferente si a obiectivelor individuale fixate de coordonatorul echipei.


CERINTE

Studii superioare preferabil in domeniul tehnic sau economic
Cunoasterea pietei IT si a particularitatilor ei
Cunostinte de IT generale in domeniul hardware si software
Perseverenta, disponibilitate pentru deplasari in teren
Abilitati de comunicare si capacitate de sustinere de prezentari
Capacitati excelente de exprimare
Abilitati ridicate de operare PC - Outlook, Word, Excel, Powerpoint;
Orientare catre client si rezultate


BENEFICII OFERITE

Pachet salarial motivant;
Bonusuri si comisioane in functie de realizari;
Excelente oportunitati de dezvoltare (training initial si traininguri periodice);
Oportunitatea de a se alatura unui mediu de lucru performant


DESCRIEREA FIRMEI

Peste 300 de specialisti imbina experienta de business cu cele mai performante aplicatii si servicii IT pentru a oferi clientului sisteme bazate pe solutii consacrate si customizate pentru specificul si nevoile sale.

Serviciile oferite pot fi integrate in pachete complexe de solutii « la cheie », care se implementeaza dupa o analiza atenta a obiectivelor si cerintelor de nivel inalt ale Clientului.

Sistec-SBsol isi propune sa ofere clientilor sai o gama completa de solutii informatice pentru afaceri si servicii la standarde inalte de calitate, asigurate de o echipa competenta si motivata.

In momentul de fata, prin serviciile si solutiile oferite, Sistec-SBsol acopera tot ce inseamna solutii si servicii IT.

Cu sediul in Bucuresti si un centru regional la Cluj, Sistec-SBsol are arie de acoperire nationala, prin filialele din principalele orase ale tarii.

Principalele parteneriate: Microsoft Gold Certified Partner, HP Prefferd Partner, SAP, IBM, abas Software Germania, CAS Software Germania, Infomatix Ungaria, Fujitsu Siemens, Delta, Planet, Molex, Supermicro.
(Pentru mai multe informatii: www.sistec-sbsol.ro)