Account Manager

Star Storage

24-06-2014 | EXPIRA LA 24-07-2014

Job expirat

RESPONSABILITATI

Cunoasterea aprofundata a solutiilor si serviciilor oferite de companie. In acest sens, va participa la cursurile de sales si tehnologie, stabilite de catre superiorul ierarhic si va obtine certificarile aferente;
Promovarea si vanzarea solutiilor si serviciilor oferite de companie;
Cunoasterea produselor concurentei pentru a putea prezenta avantajele propriilor produse si servicii;
Identificarea unei baze de clienti specifici, preluarea clientilor repartizati de Business Development Manageri, Sales Director sau Managing Director;
Crearea si mentinerea unor bune relatii cu clientii;
Analiza nevoilor de business ale clientului potential si identificarea acestora (in colaborare cu departamentul Consultanta & Presales);
Propunerea si sustinerea de prezentari si demonstratii pentru produsele si solutiile companiei (atat in limba romana, cat si in limba engleza, dupa caz);
Account Planning – actualizarea informatiilor in sistemul CRM;
Pregatirea materialelor de ofertare, impreuna cu departamentu Presales si Solution Sales: prezentare a companiei, prezentare a solutiilor si serviciilor;
Ofertarea catre clienti a solutiilor si serviciilor oferite de companie in conformitate cu nevoile acestuia (oferta comerciala; din componenta acesteia, arhitectura si componentele solutiei sunt furnizate de catre consultantul presales-ul alocat) – atat in limba romana, cat si in limba engleza, dupa caz;
Intocmirea ofertei financiare (atat in limba romana, cat si in limba engleza, dupa caz);
Negocierea pretului ofertei cu clientul;
Pregatirea si negocierea contractelor de vanzare in conformitate cu obiectivele companiei;
Pastrarea unui contact permanent cu clientul pe toata durata implementarii solutiei;
Urmarirea satisfactia clientului pe toata durata derularii relatiei contractuale;
Mentinerea relatiei cu clientul dupa vanzare, in ideea generarii unui nou proiect; Identificarea posibilitatilor de extindere a proiectului instalat initial;
Informarea clientului referitor la reinoirea contractelor de mentenanta / suport anterior expirarii perioadei initiale, ofertarea si vanzarea acestor extensii.


CERINTE

Experienta in vanzari solutii si servicii, produse si solutii IT complexe (vanzare consultativa), de preferat catre clienti din segmentul financiar (banci, asigurari, etc)- minimum 2 ani;
Abilitati si cunostinte de comunicare si negociere;
Atitudine orientata catre satisfactia clientului;
Initiativa, proactivitate;
Persoana ambitioasa, cu aspiratii, focalizata pe rezultate si cariera;
Fire deschisa;
Rezistenta la stres;
Capacitate de lucru intr-un colectiv.


DESCRIEREA FIRMEI

Dezvoltare Aplicatii de Business cu functionalitati de: arhivarea si managementul documentelor, workflow, input management pe platforma EMC Documentum - leader mondial in domeniul EMC (Enterprise Content Management) Compania STAR STORAGE este partener pe partea de dezvoltare solutii software cu companii de top la nivel mondial: EMC (Documentum), IBM (Content Manager, WebSpere), Microsoft, Oracle, Abbyy (OCR).