1 post - Referent, clasa III, grad profesional asistent - Serviciul Administrare Re¿ele I.T.

Primaria Sector 2 Bucuresti

16-10-2008 | EXPIRA LA 22-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- ofera asistenta tehnica de specialitate pentru compartimentele din Primarie;
- supravegheaza si intretine software echipamente de calcul din Primarie;
- supravegheaza si intretinere reteaua de calculatoare;
- centralizeaza solicitarile, analizeaza si avizeaza necesarul noilor elemente informatice si elaboreaza solutiile optime de achizitie;
- participa la receptia calitativa a elementelor de tehnica de calcul achizitionate pentru toate serviciile Primariei;
- urmareste noutatile informatice hardware si evolutia acestora;
- administreaza reteaua informatica a Primariei Sectorului 2;
- asigura realizarea activitatilor impuse de strategia de informatizare a administratiei publice locale;
- aisgura realizarea masurilor prevazute de Legea nr.161/2003 cu privire la transparenta in administrarea informatiilor si serviciilor publice prin mijloace electronice;
- acorda asistenta la intocmirea si derularea contractelor de service, retea, achizitii calculatoare si periferice;
- coordoneaza realizarea retelelor de calculatoare si migrarea echipamentelor in cadrul institutiei;
- colaboreaza cu serviciile corespondente din cadrul serviciilor publice din subordinea Consiliului Local;
- organizeaza si sustine cursuri de instruire a personalului institutiei ce utilizeaza echipamente de calcul, pe masura introducerii acesteia in activitatea compartimentelor Primariei;
- intocmeste rapoarte de specialitate pentru proiectele de hotarari referitoare la activitati din domeniul de activitate al serviciului initiate de diverse compartimente din cadrul Primariei precum si de serviciile publice din subordinea acesteia;
- acorda viza "bun de plata" potrivit imputernicirii primite prin Dispozitia Primarului Sectorului 2;
- are obligatia de a actualiza procedurile descrise prin "Sistemul de Management al Calitatii" in concordanta cu modificarile ce intervin in activitatea serviciului, ca urmare a actelor normative noi.


CERINTE

- studii medii, absolvite cu diploma de bacalaureat.
- experienta in activitate, conform cerintelor de studii: 6 luni.
- cunostinte operare PC nivel avansat pentru: Word, Excel, Internet Explorer, Outlook
- promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor
- cunoasterea unei limbi straine de nivel mediu
- abilitatea de a comunica usor
- bun analist
Functiile publice se ocupa prin concurs organizat in conditiile legii. Concursul va avea loc in data de 20 octombrie 2008, ora 12,00. Data limita de depunere a dosarelor in vederea participarii la acest concurs este 8 octombrie 2008.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:

-formular de inscriere (tipizat)
-declaratie pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica
-copie act identitate
-copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari
-copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate
-cazierul judiciar
-adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
-recomandarea de la ultimul loc de munca
Actele trebuie insotite si de originale pentru conformitate, originalele se restituie titularului.
Informatii suplimentare puteti obtine de pe site-ul Primariei Sector 2 www.ps2.ro/angajari


BENEFICII OFERITE

-sporuri salariale si premii in functie de performante
-decontare cheltuieli pentru tinuta de serviciu
-training si instruire permanenta asigurata de catre Primarie
-masterate si cursuri postuniversitare
-gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu.
-conditii de lucru la cele mai inalte standarde, intr-o cladire moderna
-lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet si internet
-oportunitati de promovare, sansa dezvoltarii unei cariere de succes
-atmosfera de lucru captivanta


DESCRIEREA FIRMEI

Administratie publica locala