1 post Inspector I Asistent Serviciul Autoritate Tutelara

Primaria Sector 2 Bucuresti

04-06-2007 | EXPIRA LA 13-06-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- intocmeste dosarele de curatela pentru persoanele majore, asigura verificarea periodica a acestor dosare si propune masurile corespunzatoare
- intocmeste dosarele de tutela pentru bolnavii pusi sub interdictie judecatoreasca
- efectueaza anchete sociale la cererea instantelor de judecata si intocmeste rapoarte in cauza ce au ca obiect divortul intre soti cu cpoii minori, stabilirea domiciliului copilului minor la unul dintre parinti etc.
- redacteaza documentele specifice Serviciului Autoritate Tutelara
- actualizeaza permanent baza de date proprie a serviciului
- realizeaza verificari in teren a unor situatii care au legatura cu atributiile de serviciu, la sesizarea unor persoane fizice si juridice si comunica constatarile facute coordonatorului direct


CERINTE

Studii superioare de lunga durata: stiinte juridice, psihologie, sociologie, asistenta sociala, stiinte administrative, stiinte ale educatiei;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: 1 an
- cunostinte de utilizare PC nivel mediu, pentru: Word, Excel, Access, PowerPoint, Internet, E-mail;
- abilitati de conducere si coordonare;
- promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor;
- cunoasterea unei limbi straine de nivel mediu;
- abilitatea de a comunica usor;
- bun analist
Postul de inspector I asistent la Serviciul Autoritate Tutelara este functie publica de executie si se ocupa prin concurs organizat in conditiile legii. Concursul va avea loc in data de 25 iunie 2007, la ora 13,00. Data limita de depunere a dosarelor in vederea participarii la acest concurs este 13 iunie 2007.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:
- formularul de inscriete care se ia de la sediul institutiei;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa casz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
- copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.
Actele trebuie insotite si de originale pentru conformitate, originalele se restituie titularului.
Informatii suplimentare putei obtine de pe site-ul Primariei Sector 2 www.ps2.ro/angajari


BENEFICII OFERITE

- lucrul intr-un mediu placut, modern, posibilitati de promovare rapida.
- sporuri salariale ¿i premii în func¿ie de performan¿e;
- decontare cheltuieli pentru ¿inuta de serviciu;
- training ¿i instruire permanent¿ asigurat¿ de c¿tre Prim¿rie;
- masterate ¿i cursuri postuniversitare ;
- gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu;
- condi¿ii de lucru la cele mai înalte standarde, într-o cl¿dire modern¿;
- lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet ¿i internet;
- oportunit¿¿i de promovare, ¿ansa dezvolt¿rii unei cariere de succes;
- atmosfer¿ de lucru captivant¿.


DESCRIEREA FIRMEI

Administratie publica locala