1 post Consilier I principal- Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului/Primaria Sector 2

Primaria Sector 2 Bucuresti

16-10-2008 | EXPIRA LA 22-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

-Primeste si verifica lucrarile repartizate;
-Tine evidenta la zi a lucrarilor repartizate;
-Verifica actele de proprietate – juridic si cadastral ;
-Verifica lucrarea pe teren (daca este grevata de amenzi sau proces pe rol), incadrarea in zona din punct de vedere urbanistic si arhitectural.
-Intocmeste referatul lucrarii, care cuprinde constatarile si recomandarile din zona ;
-Intocmeste certificate de urbanism si autorizatii de construire cu respectarea prevederilor legislatiei in vigoare ;
-Stabileste avizele si studiile necesare ( P.U.D., studii de specialitate, aviz PMB, avize utilitati, zone protectie, PSI, Monumente Istorice, Mediu, Sanepid, Salubritate, etc.) ;
-Intretine corespondenta: (aviz de principiu, raspunsuri la sesizari, completari documentatie) ;
-Colaboreaza cu Directia Control pentru sanctionarea lucrarilor neautorizate sau care incalca prevederile autorizatiilor ;
-Calculeaza taxa necesara eliberarii autorizatiilor de construire si a certificatelor de urbanism In conformitate cu legislatia in vigoare ;
-Asigura relatii cu publicul In cadrul programului stabilit de Primaria Sectorului 2 ;
-Prezinta conducerii directiei toate solicitarile de interes, amplasate in zone protejate sau cu caracter special, pentru a fi supuse atentiei comisiilor de specialitate din cadrul Consiliului Local.
-Colaboreaza si pune la dispozitia organelor de control abilitate toate datele necesare.


CERINTE

-Studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta in: arhitectura, urbanism, stiinte administrative, stiinte ingineresti;
- vechime in specialitatea studiilor necesare exercitarii functiei publice: 5 ani;
- cunostinte de utilizare PC nivel mediu, pentru: Word, Excel, Access, PowerPoint, Internet, E-mail;
- promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor;
- cunoasterea unei limbi straine de nivel mediu;
- abilitatea de a comunica usor;
- bun analist.
Conditiile de studii si vechime sunt obligatorii.
Postul de consilier I principal se ocupa prin concurs organizat in conditiile legii, in data de 13 octombrie 2008, la ora 12,00. Data limita de depunere a dosarelor in vederea participarii la acest concurs este 01 octombrie 2008.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:
- formularul de inscriere care se ia de la sediul institutiei;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
- copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.
Actele trebuie insotite si de originale, pentru conformitate.
Informatii suplimentare se pot obtine de pe site-ul Primariei Sector 2: www.ps2.ro/angajari


BENEFICII OFERITE

- sporuri salariale si premii in functie de performante;
- decontare cheltuieli pentru tinuta de serviciu;
- training si instruire permanenta asigurata de catre Primarie;
- masterate si cursuri postuniversitare ;
- gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu;
- conditii de lucru la cele mai inalte standarde, intr-o cladire moderna;
- lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet si internet;
- oportunitati de promovare, sansa dezvoltarii unei cariere de succes;
- atmosfera de lucru captivanta.


DESCRIEREA FIRMEI

Administratie publica locala