1 post - Consilier, clasa I, grad profesional asistent- Serviciul Administrare Echipamente

Primaria Sector 2 Bucuresti

16-10-2008 | EXPIRA LA 22-10-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

- asigura exploatarea si functionarea in conditii tehnice prescrise a centralei termice, urmarind efectuarea la timp a reparatiilor si reviziilor tehnice necesare functionarii in conditii de siguranta;
- asigura functionarea si exploatarea in conditii optime a centralei telefonice care deserveste sediul administrativ al Primariei Sectorului 2;
- face propuneri pentru dezvoltarea si modernizarea echipamentelor tehnice si a instalatiilor care asigura functionarea Primariei in cladirea din str. Chiristigiilor;
- intocmeste planul de revizii si reparatii pentru toate instalatiile, echipamentele, sistemele tehnice care fac parte din cladirea Primariei;
- intocmeste planuri, schite si relevee pentru a asigura documentatia necesara expoatarii si efectuarii reviziilor si reparatiilor necesare la echipamente si instalatii;
- asigura functionarea si exploatarea in conditii optime a aparatelor telefonice si faxurilor cu care sunt dotate compartimentele Primariei, asigurand efectuarea reviziilor si reparatiilor necesare in mod direct sau de catre prestatorii de servicii abilitati.
- asigura functionarea si exploatarea in conditii optime a sistemului de iluminarea din incinta sediului administrativ al Primariei;
- asigura functionarea si exploatarea in conditii a masinilor de multiplicat si a service-ului pentru aceste echipamente;
- asigura functionarea in conditii optime si urmareste efectuarea reviziilor si reparatiilor la instalatiile de instiintare/ alarmare;
- asigura functionarea usilor - parte componenta a sistemului electronic de control acces care este utilizat pentru monitorizarea accesului personalului in institutie;
- pastreaza, gestioneaza si urmareste actualizarea documentatiilor, a planurilor, schemelor si alte informatii cu privire la instalatiile electrice, instalatiile termice, instalatiile si echipamentele de climatizare si alte echpamente din dotarea sediului administrativ;
- asigura derularea contractelor de service pentru instalatiile si echipamentele de ridicare - ascensoarele pentru persoane;
- asigura derularea contractelor de service pentru instalatiile si echipamentele de climatizare;
- asigura derularea contractelor de service pentru instalatiile si echipamentele care actioneaza sistemele de inchidere/ deschidere usi glisante de acces la garajul din sediul administrativ;
- asigura functionarea in conditii optime a instaltiilor de sonorizare si video din salile de conferinte si urmareste derularea contractelor de service pentru instalatiile si echipamentele componente acestor sisteme;
- urmareste si raspunde de efectuarea reparatiilor la instalatiile electrice care deservesc echipamente si aparate din Primarie;
- urmareste si raspunde de efectuarea reparatiilor la instalatiile si la echipamentele tehnice care compun sistemul de ventilatie si climatizare al cladirii;
- urmareste si raspunde de efectuarea reparatiilor la instalatiile sanitare si de incalzire din interiorul Primariei;
- asigura exploatarea si functionarea in conditii tehnice prescrise a generatorului electric pentru situatiile de avarie la alimentarea cu energie electrica, urmarind efectuarea la timp a reparatiilor si reviziilor tehnice necesare functionarii in conditii de siguranta;
- intocmeste rapoarte de specialitate pentru proiecte de hotarari referitoare la activitati din domeniul de activitate al seviciului initiate de diverse compartimente din cadrul Primariei precum si serviciile publice din subordinea acestora;
- acorda viza"bun de plata" potrivit imputernicirii primite prin Dispozitia Primarului Sectorului 2;
- are obligatia de a actualiza procedurile descrise prin "Sistemul de Management al Calitatii" in concordanta cu modificarile ce intervin in activitatea serviciului, ca urmare a actelor normative noi.


CERINTE

- studii superioare de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta: stiinte exacte, cibernetica, statistica si informatica economica, stiinte ingineresti.
- experienta in activitate, conform cerintelor de studii: 1 an
- cunostinte operare PC nivel mediu pentru: Word, Excel, Internet Explorer, Outlook
- promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor
- cunoasterea unei limbi straine de nivel mediu
- abilitatea de a comunica usor
- bun analist
Functiile publice se ocupa prin concurs organizat in conditiile legii. Concursul va avea loc in data de 20 octombrie 2008, ora 12,00. Data limita de depunere a dosarelor in vederea participarii la acest concurs este 8 octombrie 2008.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:

-formular de inscriere (tipizat)
-declaratie pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica
-copie act identitate
-copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari
-copia carnetului de munca sau, dupa caz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate
-cazierul judiciar
-adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare
-recomandarea de la ultimul loc de munca
Actele trebuie insotite si de originale pentru conformitate, originalele se restituie titularului.
Informatii suplimentare puteti obtine de pe site-ul Primariei Sector 2 www.ps2.ro/angajari


BENEFICII OFERITE

-sporuri salariale si premii in functie de performante
-decontare cheltuieli pentru tinuta de serviciu
-training si instruire permanenta asigurata de catre Primarie
-masterate si cursuri postuniversitare
-gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu.
-conditii de lucru la cele mai inalte standarde, intr-o cladire moderna
-lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet si internet
-oportunitati de promovare, sansa dezvoltarii unei cariere de succes
-atmosfera de lucru captivanta


DESCRIEREA FIRMEI

Administratie publica locala