1 post Consilier asistent Serviciul Resurse Umane

Primaria Sector 2 Bucuresti

16-11-2007 | EXPIRA LA 05-12-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Îndepline¿te calitatea de secretar al comisiilor de concurs ¿i de solu¿ionare a contesta¿iilor, ¿i anume:
- vegheaz¿ la respectarea procedurii de organizare ¿i desf¿¿urare a concursului;
- întocme¿te, redacteaz¿ ¿i semneaz¿ al¿turi de comisia de concurs sau de comisia de solu¿ionare a contesta¿iilor întreaga documenta¿ie privind activitatea specific¿ a acesteia;
- asigur¿ transmiterea rezultatelor concursului compartimentelor de resurse umane, pentru a fi comunicate candida¿ilor;
- îndepline¿te orice sarcini specifice necesare pentru buna desf¿¿urare a concursului.
- Face demersurile necesare în vederea asigur¿rii publicit¿¿ii necesare procesului de recrutare-selec¿ie resurse umane:
- ob¿inerea aprob¿rii de publicitate;
- întocmirea formalit¿¿ilor necesare public¿rii anun¿urilor de concurs în Monitorul Oficial al României, în ziare ¿i afi¿area la avizier;
- urm¿re¿te apari¿ia anun¿urilor.
- Întocme¿te procesul verbal al comisiei de concurs ¿i solu¿ionare a contesta¿iilor ¿i comunic¿rile privind rezultatele concursului, pe care le afi¿eaz¿;


CERINTE

- studii superioare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta: economice, umaniste, juridice, sociale si politice
- vechime în specialitatea studiilor - 1an;
- cunostinte operare PC de nivel mediu pentru: Word, Excel, Acces, PowerPoint, Internet, E-mail;
- promptitudine si eficienta in efectuarea lucrarilor;
- cunoasterea unei limbi straine de nivel mediu;
- abilitati de a comunica usor;
- bun analist.
Postul de consilier asistent la Serviciul Resurse Umane este functie publica de executie si se ocupa prin concurs organizat in conditiile legii. Concursul va avea loc in data de 17 decembrie 2007, la ora 12,00. Data limita de depunere a dosarelor in vederea participarii la acest concurs este 5 decembrie 2007.
Dosarul de concurs va contine in mod obligatoriu:
- formularul de inscriete care se ia de la sediul institutiei;
- copia actului de identitate;
- copiile diplomelor de studii si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari;
- copia carnetului de munca sau, dupa casz, o adeverinta care sa ateste vechimea in munca si, dupa caz, in specialitate;
- cazierul judiciar;
- adeverinta care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare;
- copia fisei de evaluare a performantelor profesionale individuale sau, dupa caz, recomandarea de la ultimul loc de munca;
- declaratia pe propria raspundere sau adeverinta care sa ateste ca nu a desfasurat activitati de politie politica.
Actele trebuie insotite si de originale pentru conformitate, originalele se restituie titularului.
Informatii suplimentare se pot obtine de pe site-ul Primariei Sector 2 www.ps2.ro/angajari


BENEFICII OFERITE

- sporuri salariale ¿i premii în func¿ie de performan¿e;
- decontare cheltuieli pentru ¿inuta de serviciu;
- training ¿i instruire permanent¿ asigurat¿ de c¿tre Prim¿rie;
- masterate ¿i cursuri postuniversitare ;
- gratuitate pentru transport, acces la servicii culturale, bufet propriu;
- condi¿ii de lucru la cele mai înalte standarde, într-o cl¿dire modern¿;
- lucrul pe computere moderne, cu acces permanent la intranet ¿i internet;
- oportunit¿¿i de promovare, ¿ansa dezvolt¿rii unei cariere de succes;
- atmosfer¿ de lucru captivant¿.


DESCRIEREA FIRMEI

Administratie publica locala