11-12-2009 | EXPIRA LA 17-12-2009
Job expirat
Clientul nostru este un furnizor de servicii complete de inchiriere textile, carpete lavabile si produse de igiena de baie pentru diverse domenii de activitate.
Responsabilitati:
- Inregistrarea si rezolvarea reclamatiilor clientilor;
- Supravegherea respectarii termenelor de livrare;
- Intocmirea registrului de casa si a dispozitiilor de plata/ incasare;
- Contarea facturilor emise;
- Administrarea contractelor clientilor;
- Intocmirea avizelor/ proceselor verbale de predare-primire si livrare a marfii;
- Mentinerea relatiei cu clientii.
- Experienta pe un post similar de minim 3 ani;
- Cunostinte avansate de limba germana;
- Bune cunostinte de operare PC: pachetul MS Office;
- Persoana organizata, cu bune abilitati de negociere si persuasiune;
- Foarte bune abilitati de comunicare si de lucru in echipa.
Se ofera:
- Pachet salarial atractiv;
- Posibilitatea de dezvoltare a carierei intr-o companie multinationala.
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA.
Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI.
Va asteptam la sediile noastre din Baia Mare, Bucuresti, Cluj Napoca, Iasi, Oradea, Sibiu si Timisoara.