Şef Compartiment Monitorizare Credit-Departament Credit Risc(SC-CR)

ROMTELECOM

18-07-2010 | EXPIRA LA 24-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

• Planifică, stabileşte priorităţile, deleagă activităţile subordonaţilor; asigură utilizarea optimă a orelor de program ale acestora şi facilitează sinergiile.
• Urmăreşte activităţile zilnice ale subordonaţilor săi pentru a se asigura că aceştia îşi îndeplinesc obiectivele şi standardele de calitate stabilite, ia măsuri prompte pentru a-şi îndruma şi pregăti subordonaţii şi participă la dezvoltarea individuală a acestora.
• Se asigură că toţi subordonaţii cunosc procedurile şi aplicaţiile (folosite în cazurile de depăşire a limitei de credit) şi contribuie la instruirea lor pentru fiecare nouă operaţie apărută pe parcursul procesului.
• Stabileşte KPI pentru domeniul său şi monitorizează rezultatele Compartimentului pentru a se asigura că acestea sunt conforme cu KPI stabiliţi.
• Monitorizează realizările din domeniul său de responsabilitate în conformitate cu cerinţele conducerii; raportează progresul implementării obiectivelor şi rezultatele echipei, ia măsuri pentru eliminarea abaterilor (de la standardele stabilite) care ar putea avea impact negativ.
• Identifică problemele şi riscurile asociate activităţii de gestionare a expunerii vis-a-vis limite de credit; asigură identificarea şi implementarea măsurilor aferente de reducere a acestora.
• Funcţionează ca prim nivel de raportare în ierarhia Compartimentului şi rezolvă pe cât de repede posibil problemele înaintate de subordonaţii săi; se asigură că sunt luate masuri pentru a evita reapariţia problemelor identificate.
• Procesează reclamaţiile scrise şi verbale (aferente controlului creditelor) într-o manieră politicoasă şi profesională pentru a rezolva orice problemă în aria sa de competenţă.
• Se informează în legatură cu cele mai bune practici de administrare a activităţilor, propune îmbunătăţiri şi sprijină implementarea acestora.
• Participă la dezvoltarea şi/sau implementarea procedurilor/proceselor/instrumentelor aferente activităţilor de control al creditelor.
• Participă la recrutarea, selectarea şi orientarea noilor angajaţi.
• Evaluează obiectiv performanţele, abilităţile şi atitudinile subordonaţilor.
• Sprijină identificarea nevoilor de dezvoltare şi selectarea celor mai bune abordări de instruire pentru angajaţii pe care îi conduce.
• Participă activ la proiecte din domeniul gestionării expunerii vis-a-vis limite de credit.


CERINTE

• Absolvent studii superioare, preferabil în domeniul economic.
• Cel puţin 2 ani în domeniul monitorizare expunere/colectare debite/servicii clienţi.
• Experienţă în industria telecomunicaţiilor reprezintă un avantaj.
• Experienţă într-un post de conducere este de asemenea un plus.
• Abilităţi foarte bune de comunicare şi interpersonale.
• Orientat spre indeplinirea obiectivelor şi performanţă.
• Abilităţi de planificare şi organizare.
• Abilităţi excelente de prezentare.
• Identificarea şi rezolvarea problemelor.
• Luare a deciziilor.
• Microsoft Office (MS Word, MS Excel, MS Access).
• Limba engleză fluent.
• Orientat către client.
• Spirit de echipă.
• Să aibă un potenţial bun pentru conducere.
• Gândire inovatoare.
Numai candidaţii selectaţi vor fi contactaţi.


DESCRIEREA FIRMEI

Romtelecom este o companie in miscare pe piata comunicatiilor din Romania. In ultimii ani Romtelecom a evoluat inteligent, cu multe eforturi, de la un fost monopol de stat la o companie privata, conectata la tehnologia sofisticata a acestui mileniu.
Compania ofera astazi servicii de incredere, inovatoare si usor de folosit, de la traditionala telefonie fixa, la Internet de cea mai buna calitate, dar si cel mai sigur spatiu de gazduire de date din Romania, servicii combinate de date si voce si un program permanent controlat si imbunatatit de Customer Care.
Si transformarea continua ...