Job expirat
- planificarea, organizarea, coordonarea si implementarea strategiei de achizitii potrivita pentru indeplinirea obiectivelor companiei in limita bugetelor stabilite;
- negocierea contractelor anuale cu furnizorii;
- intocmirea planului de achizitii;
- agrearea planurilor de marketing;
- studii superioare absolvite;
- experienta minim 2 ani in coordonarea unui departament de achizitii;
- cunostinte avansate de limba engleza;
- cunostinte foarte bune de MsOffice, prezinta avantaj cunosterea programului Socrate;
- persoana organizata si orientata catre rezultat;
- pachet salarial atractiv
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA. Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI. Va asteptam la sediile noastre din Sibiu, Bucuresti, Timisoara, Cluj Napoca, Arad, Brasov, Baia Mare, Oradea, Pitesti si Constanta.