Job expirat
Clientul nostru este o companie multinationala ce activeaza in domeniul constructiilor modulare.
- dezvoltarea si gestionarea portofoliului de clienti;
- coordonarea activitatii filialei din Bucuresti;
- responsabil de activitatea comerciala din zona de sud a tarii;
- urmarirea realizarii obiectivelor stabilite;
- urmarirea bugetelor alocate;
- intocmirea diverselor rapoarte;
- studii superioare finalizate, preferabil in domeniul tehnic;- experienta pe un post similar minim 3 ani;
- experienta in negocieri contractuale / licitatii in urmatoarele domenii: energetic, oil&gas, industrie, sector public;
- cunostinte avansate de limba engleza;
- cunostinte avansate de operare PC: pachetul MS Office;
- permis conducere categoria B;
- foarte bune abilitati de comunicare, organizare si coordonare a echipei;
Se ofera:
- pachet salarial atractiv;
- posibilitati de dezvoltare a carierei in cadrul unei companii multinationale.
Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA.
Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI.
Va asteptam la sediile noastre din Baia Mare, Bucuresti, Cluj Napoca, Iasi, Oradea, Sibiu si Timisoara.