# AREA SALES MANAGER - Servicii de Consultanta si Resurse Umane

TRENKWALDER-SOBIS S.R.L.

08-07-2010 | EXPIRA LA 14-07-2010

Job expirat

RESPONSABILITATI

- Identificarea de noi clienti;
- Intocmirea ofertelor si negocierea contractelor;
- Alocarea si supervizarea proiectelor;
- Facturarea si monitorizarea incasarii facturilor;
- Coordonarea echipei si planificarea proiectelor;
- Raportare;


CERINTE

- Studii superioare finalizate;
- Experienta de minim 3 ani pe un post similar, in cadrul unei companii de consultanta sau furnizor de servicii;
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
- Cunostinte avansate operare PC;
- Foarte bune abilitati de comunicare, organizare si lucru in echipa;
- Carnet conducere categoria B;


BENEFICII OFERITE

- Pachet salarial motivant;
- Posibilitati de dezvoltare a carierei intr-un mediu de lucru profesionist.


DESCRIEREA FIRMEI

Trenkwalder-Sobis este o companie austriaca specializata in servicii de consultanta in domeniile RESURSE UMANE SI CERCETARI DE PIATA.
Echipa noastra de consultanti furnizeaza solutii complexe si personalizate la provocarile pe care le implica RECRUTAREA SI SELECTIA PERSONALULUI-INSTRUIREA ANGAJATILOR-DEZVOLTAREA ORGANIZATIEI.
Va asteptam la sediile noastre din Baia Mare, Bucuresti, Cluj Napoca, Iasi, Oradea, Sibiu si Timisoara.