Job expirat
Responsabilități:
- Asigurarea suportului tehnic clienților interni/externi prin chat și email
- Oferirea de ajutor clienților pentru lansarea și menținerea magazinelor eccomerce
- Oferirea de informații și soluții clienților cu privire la platforma ecommerce
- Comunică cu echipa de management și dezvoltare pentru a îmbunătăți funcționalitatea produsului și satisfacția clienților
- Cooperează cu membrii echipei pentru găsirea unor soluții optime la problemele clienților
Cerințe:
- Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat
- Debugging HTML / CSS prin Firebug sau Google Chrome
-WebDAV, FTP, DNS, CSV (Excel), JavaScript
- Cunoștințe e-commerce
- Folosirea rapidă a tastaturii
- Utilizarea internetului - nivel avansat
Profilul rolului:
- Orientare spre client
- Bune abilități de comunicare
- Amabilitate și răbdare cu clienții
- Atitudine pozitivă și de suport
- Spirit de echipă
- Adaptabilitate și capacitatea de a găsi rapid soluții
Oferta
- Training de 4 săptămâni
- Laptop
- Posibilitatea de a lucra într-o echipă tânără
- Ieșiri cu echipa