Technical Support

SC NET BRINEL SA

13-11-2006 | EXPIRA LA 19-11-2006

Job expirat

RESPONSABILITATI

- activitati de support service la sediul clientilor ( instalari soft, depanari hard, asistenta pentru utilizatori, administrare retea etc);
- raportari lunare a interventiilor;
- relatii cu staff-ul tehnic din compania client;


CERINTE

- cunostinte de sisteme de operare, retelistica, configurare retea, instalare soft etc;
- lb englezxa, nivel mediu;
- bune abilitate de comunicare;
- atitudine pro-client;


BENEFICII OFERITE

Echipamente de munca necesare ( masina, mobil, laptop etc);


DESCRIEREA FIRMEI

BRINEL S.A. este o companie activa incepand cu anul 1991 in industria tehnologiei informatiei din Romania, avand sediul central in Cluj-Napoca.
In prezent BRINEL este un Centru de competenta IT pentru solutii de inalta calitate - System Integrator, Dezvoltator de Software si Producator de calculatoare: ALPIS - brand national.
Certificatele obtinute de angajati, parteneriatele strategice incheiate cu companii IT de varf la nivel mondial precum HP, Microsoft, Allied Telesyn, CITRIX si relatiile foarte strânse cu IBM, Intel, LG, QDI, CISCO, Avaya Communications, Apacer, proiectele IT pe care le-am implementat, calitatea produselor si serviciilor pe care le-am oferit in ultimii 13 ani ne-au ajutat sa actionam eficient in fata tuturor provocarilor pe piata romaneasca de IT.