Service Engineer / Siemens Enterprise - BRASOV

SIEMENS SRL

24-09-2007 | EXPIRA LA 24-10-2007

Job expirat

RESPONSABILITATI

Asigura instalarea, configurarea, service centrale telefonice PBX ,aplicatiilor SW si echipamentelor auxiliare din portofoliu de produse COM E precum si a echipamentelor LAN/WAN ale furnizorilor externi externi.

Working Partners/Contacts

Customers IT/Telecommunication department
Siemens Enterprise Regional Account Manager
Siemens Enterprise Indirect Channel Manager
Siemens Enterprise Service Manager

Tasks
-Duce la indeplinire dispozitiile de instalare
-Executa configurarea SW a echipamentelor atit la instalare cit si in perioada de garantie si post garantie
-Intocmeste si manipuleaza rapoartele de service
-Instaleaza si configureaza terminale pentru echipamentele instalate


CERINTE

Education
Diploma in inginerie electronica si tc sau IT

Knowledge/Languages
1.engleza
2.germana constituie un avantaj
3.cunostiinte de specialitate, Solide cunostinte in domeniul Telecomunicatii IT HW si SW )
4.calitati personale – va rugam maxim 6 calitati din modelul de mai jos de competente
DRIVE (orientarea spre rezultat, creativitate)
FOCUS (capacitate de analiza, dorinta de invatare)
IMPACT (putere de implementare, orientarea catre client,)
GUIDE (capacitate de adaptare, aptitudini pentru lucrul in echipa)

Experience
-0-2 ani in domeniul telecomunicatii voce/date sau IT

Capabilities
-disponibilitatea de a calatori, program flexibil, pot aparea situatii in care este necesar lucrul in week-end sau noaptea


DESCRIEREA FIRMEI

Siemens ofera produse de inalta calitate la preturi competitive dar atunci cand si competitorii ofera produse comparabile in functiune, calitate si pret, alti factori intra in joc in impunerea pe piata: brandul puternic, reputatia foarte buna, o istorie a prezentei in tara.

Pentru a aplica direct pe site-ul SIEMENS

Click aici