Job expirat
Asigura instalarea, configurarea, service centrale telefonice PBX ,aplicatiilor SW si echipamentelor auxiliare din portofoliu de produse COM E precum si a echipamentelor LAN/WAN ale furnizorilor externi externi.
Working Partners/Contacts
Customers IT/Telecommunication department
Siemens Enterprise Regional Account Manager
Siemens Enterprise Indirect Channel Manager
Siemens Enterprise Service Manager
Tasks
-Duce la indeplinire dispozitiile de instalare
-Executa configurarea SW a echipamentelor atit la instalare cit si in perioada de garantie si post garantie
-Intocmeste si manipuleaza rapoartele de service
-Instaleaza si configureaza terminale pentru echipamentele instalate
Education
Diploma in inginerie electronica si tc sau IT
Knowledge/Languages
1.engleza
2.germana constituie un avantaj
3.cunostiinte de specialitate, Solide cunostinte in domeniul Telecomunicatii IT HW si SW )
4.calitati personale – va rugam maxim 6 calitati din modelul de mai jos de competente
DRIVE (orientarea spre rezultat, creativitate)
FOCUS (capacitate de analiza, dorinta de invatare)
IMPACT (putere de implementare, orientarea catre client,)
GUIDE (capacitate de adaptare, aptitudini pentru lucrul in echipa)
Experience
-0-2 ani in domeniul telecomunicatii voce/date sau IT
Capabilities
-disponibilitatea de a calatori, program flexibil, pot aparea situatii in care este necesar lucrul in week-end sau noaptea
Siemens ofera produse de inalta calitate la preturi competitive dar atunci cand si competitorii ofera produse comparabile in functiune, calitate si pret, alti factori intra in joc in impunerea pe piata: brandul puternic, reputatia foarte buna, o istorie a prezentei in tara.
Pentru a aplica direct pe site-ul SIEMENS
Click aici