Sef Serviciu Aprovizionare

Lanerock Corporate SRL

28-05-2008 | EXPIRA LA 01-06-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Scopul postului:
- Coordonarea activitatii departamentului de Aprovizionare.
- Finalizarea concreta a planurilor de investitii si aprovizionarea cu marfurile/ echipamentele/ aparatele/ serviciile comandate.
- Subordonare fata de Directorul General sau inlocuitorul acestuia.
- Supervizare Supervizeaza activitatea angajatilor din subordine (minim 2 persoane)
- Relatii functionale cu angajatii departamentelor financiar-contabil, marketing, juridic, comercial, cu reprezentantii/angajatii altor firme din cadrul grupului

Activitati job:
1. Centralizarea comenzilor de aprovizionare
2. Cercetarea pietei pentru a obtine cele mai bune oferte d.p.d.v. al raportului calitate/pret pentru bunurile ce fac obiectul investitiilor
3. Efectuarea comenzilor de marfuri la furnizori
4. Negocierea conditiilor comerciale (in special a preturilor si termenelor de livrare) cu furnizorii
5. Urmareste si asigura pentru orice modificari sau suplimentari fata de clauzele contractuale initiale, intocmirea de acte aditionale la contractele incheiate, care vor fi analizate, avizate, aprobate si semnate ca si contractele initiale; mentine un control permanent asupra documentelor contractuale si a modificarilor acestora.
6. Urmarirea confirmarilor de comanda si a livrarilor de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul companiei
7. Informarea departamentelor vizate asupra sosirii marfurilor comandate
8. Contacteaza sistematic fumizorii/subcontractantii pentru constatarea operativa a situatiei livrarilor, fata de conditiile si termenele stabilite in contractele incheiate de organizatie cu acestia.
9. Asigura obtinerea de la fumizori a tuturor documentelor insotitoare si cele privind calitatea produselor fumizate de acestia, (certificate de calitate/conformitate, agremente tehnice etc.) precum si a instructiunilor tehnice de control si verificare, manipulare, depozitare si punere in opera; gestioneaza si asigura tinerea sub control a documentelor si inregistrarilor de calitate a produselor livrate de fumizori si dispune ca produsele care pleaca din depozite catre subunitati sa fie insotite de copiile documentelor de calitate .
10. Intocmeste la termenele stabilite, informarile, rapoartele si situatiile cerute de conducerea societatii in legatura cu activitatile specifice desfasurate

Responsabilitati job:
1. Raspunde de desfasurarea in bune conditii a activitatii de procurare (aprovizionare) a tuturor resurselor tehnico-materiale necesare pentru societate.
2. Raspunde pentru calitatea negocierii contractelor/actelor aditionale cu furnizorii
3. Este responsabil pentru emiterea comenzilor catre furnizori (privind bunurile de investitii) si urmarirea lor pana la livrarea receptia catre departamentul beneficiar si - dupa caz - pana la punerea in functiune

Conditii de munca:
- Munca de birou si deplasari la furnizori si la santierele in lucru ale firmei.


CERINTE

- Experienta in domeniu relevanta - minim 3 ani.
- Buna cunoastere a pietei de profil!
- Studii superioare tehnice/constructii/economice
- Lb. engleza foarte bine - vorbit si scris.
- Avantaj cunoasterea altei lb straine de circulatie internationala.
- Cunostinte PC : MsOffice
- Disponibilitate pentru deplasari in tara si strainatate.
- Permis conducere categ B - obligatoriu!
- Pasaport

Descriere aplicant ideal:
- Persoana activa, energica, foarte organizata si responsabila, integra!
- Orientare catre rezolvarea de probleme, motivat de rezultate. Independenta si autonomie in munca, capabil sa isi organizeze singur activitatea.
aplicati cv cat mai detaliat


BENEFICII OFERITE

Masina de serviciu, telefon mobil, computer personal


DESCRIEREA FIRMEI

Companie specializata in recrutare, resurse umane si plasare a fortei de munca in tara si in strainatate, cu sediul in Brasov.