Sef Receptie

Continental Hotels

31-08-2008 | EXPIRA LA 06-09-2008

Job expirat

RESPONSABILITATI

Aplica politicile de marketing ale produsului turistic hotelier (cazare si prestatii turistice suplimentare) in relatiile cu firmele contractante si potentialii turisti individuali.
Practica tarifele de contractare si facilitatile acordate, cele individuale si facilitatile respective in contractarea spatiilor de cazare sau rezervari, inclusiv pentru prestatiile suplimentare.
Initiaza contacte cu firmele sau institutiile care organizeaza diferite actiuni si care ar putea oferi potentiali turisti ai hotelului in perioadele cand coeficientul de folosire al camerelor este sub cel prognozat.
Colaboreaza cu guvernanta si cameristele in vederea pregatirrii camerelor in timpul util pentru inchiriere. Confrunta zilnic la terminarea programului de lucru al cameristelor sittuatiile de ocupare a camerelor cu evidentele proprii.
Colaboreaza cu agentul de turism si ceilalti sefi de receptie din lantul hotelier Continental in vederea oferirii presttatiilor proprii si preluarea de comenzi si turisti care sunt in circuit.
Controleaza activitatea personalului din receptie si hol inclusiv transportul de bagaje, face propuneri pentru evaluarea activitatii acestora acordand calificative anuale si propune solutii de imbunatatire a serviciilor oferite turistilor.
Controleaza depunerea sumelor in numerar lei si valuta la casierie.


CERINTE

Doresti sa te dezvolti profesional intr-o companie aflata in plina dezvoltare (avand drept target:dublarea numarului de hoteluri in urmatorii 5 ani),intr-un mediu provocator si profesional si sa cresti impreuna cu compania?
Profilul tau personal corespunde cerintelor de mai jos?

Inseamna ca faci parte deja din "familia Continental".

Profilul candidatului ideal:
Foarte bune abilitati de comunicare si negociere (persuasiune si prezentare profesionala)
Abilitati de a relationare cu oameni, lucru in echipa.
Abilitati de organizare, orientare catre rezultate.
Personalitate deschisa,puternica, Valori stabile.
Dornic sa invete lucruri noi.
Are abilitatea de a-si atinge obiectivele, abilitati de management al proiectelor.
Absolvent studii superioare.
Spirit comercial, initiativa si solicitudine.
Comunicare buna, capacitate de conducere, rigoare.
Responsabilitate in munca, spirit de observatie.


BENEFICII OFERITE

Salariu fix negociabil in functie de experienta relevanta in domeniu si in acord cu grila de salarizare a companiei.
Bonusuri periodice in functie de performantele individuale si ale hotelului.Tichete de masa.
Facilitati acordate angajatilor in cadrul hotelurilor Continental si Ibis.
Planuri de Dezvoltare Profesionala si training, activitati sociale in cadrul companiei.


DESCRIEREA FIRMEI

Companie hoteliera, cu cea mai mare acoperire din tara, hoteluri categoria business aflate in :Bucuresti, Sibiu, Targu Mures,Oradea, Arad, Suceava, Turnu Severin,Gaiser-Predeal, precum si in cele 3 hoteluri Ibis din Constanta si Bucuresti.